لپ تاپ

رونمایی ریزر از نسل جدید لپ‌تاپ Blade Stealth 2019 با نمایشگر 4K

ریزر به تازگی از نسل جدید لپ تاپ Blade Stealth با نمایشگر 4K و پشتیبانی از ویندوز هلو رونمایی کرد.

صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی این لپ‌تاپ که حاشیه‌های باریک‌تری هم دارد در دو نسخه 1080p و همچنین 4K قابل سفارش است. نسخه 1080p پوشش مات و نسخه 4K پوشش براق داشته و البته لمسی است. Blade Stealth ضخیم‌تر از نسل قبل شده و ۱.۲۸ کیلوگرم وزن دارد اما حاشیه‌های اطراف آن تا ۶۰ درصد باریک‌تر شده‌اند تا ابعاد دستگاه کوچک‌تر شود. این دستگاه همچنین از طریق درگاه USB-C شارژ شده و آداپتور آن هم کوچک و سبک است.

در پیکربندی جدید الترابوک Blade Stealth 2019 انویدیا از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 استفاده کرده است که می تواند بازی های روز را رندر کرده اما نه با جزئیات و رزلوشن نهایت. پردازش های سبک و دسکتاپ نیز بر عهده تراشه گرافیکی Intel UHD Graphics 620 قرار دارد. MX 150 با توان 25 واتی خود، یک گزینه ایده آل برای نوت بوک های باریک به حساب می آید. قلب پردازشی این لپ تاپ باریک و زیبا را پردازنده Intel Core i7-8565U تشکیل می دهد.

در بخش ذخیره سازی، بین 256 تا 512 گیگابایت درایو SSD در مدل های PCI-E و مبتنی بر SATA III تعبیه شده است. ریزر از حافظه های LPDDR3 2133MHz تا ظرفیت 16 گیگابایت در این محصول استفاده می کند که احتمالا با تراشه های لحیم شده روبرو خواهیم بود. ریزر همچنین بلندگوهای Blade Stealth را نیز بهبود داده است. حالا چهار بلندگوی دالبی اتموس در دو طرف کیبورد قرار داشته و همچنین یک ترک‌پد بزرگ‌تر از نوع Windows Precision نیز در پایین آن قرار دارد.

ارتباط بدون سیم آن توسط کنترلر توانمند Intel Wireless-AC 9560 هدایت شده و به گفته این شرکت، الترابوک Blade Stealth 2019 می تواند با یک بار شارژ تا 13 ساعت کارکرد را در اختیار خریداران قرار دهد. یک بهبود خوب دیگر اضافه شدن دوربین IR به بالای صفحه‌نمایش برای سازگاری با فناوری تشخیص چهره ویندوز هلو مایکروسافت است. از نظر درگاه‌ها Blade Stealth 2018 از دو درگاه USB A 3.1، یک درگاه USB-C 3.1 Gen.2، یک درگاه USB-C تاندربولت ۳ و یک درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون/میکروفون بهره گرفته است.

ریزر Blade Stealth جدید را با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار از امروز در آمریکا و کانادا عرضه کرده و به زودی در سایر کشورها نیز عرضه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا