لپ تاپ

رونمایی سامسونگ از نسل جدید لپ‌تاپ Notebook 9 Pen

سامسونگ از نسل جدید لپ تاپ تبدیل شونده Notebook 9 Pen در دو سایز 13 و 15 اینچی رونمایی کرده است. در هر دو نسخه از این لپ تاپ، به لطف بکارگیری باتری بزرگ، امکان استفاده کاربر از لپ تاپ را طی مدت 15 ساعت فراهم می کند.

نسل جدید لپ تاپ نوت بوک 9 پن از نسل هشتم پردازنده های اینتل Core i7 مجهز گشته، اما شما می توانید نسخه 15 اینچی را با کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 سفارش دهید (نسخه 13 اینچی لپ تاپ تنها دارای گرافیک Intel می باشد). هر دو لپ تاپ، حافظه رم LPDDR3، وای فای گیگابیتی، حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره، دو پورت تاندربوت 3، پورت USB-C، پورت هدفون / میکروفون و پورت UFS/MicroSD دارد.

به لطف استفاده از فناوری صوتی AKG در اسپیکرهای خود، صدای فراگیر و باکیفیتی را ارائه می کند. نوت بوک 9 پن با بدنه فلزی و شاسی آلومینیومی به هیچ عنوان محصول ارزان قیمتی نخواهد بود و با بدنه باریک و حاشیه های اندک نمایشگر، در کنار وزن 1.12 کیلوگرم برای مدل 13 اینچی و 1.56 کیلوگرم برای نسخه 15 اینچی، در گروه لپتاپ های سبک وزن قرار می گیرد.

علاوه بر این، هر دو مدل از نمایشگر لمسی با رزولوشن 1080p و قلم هوشمند S Pen با 3 نوک مختلف بهره مند هستند که با در نظر گرفتن وزن کم و لولای 180 درجه، گزینه مناسبی برای هنرمندان و طراحان خواهند بود. گفتنی است که سامسونگ هنوز قیمت این دو مدل را اعلام نکرده، ولی با در نظر گرفتن قیمت 1400 دلاری نسل قبلی، احتمال می رود که این لپ تاپ با قیمت پایه 1500 دلار به بازار عرضه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا