موبایل و تبلت

معرفی گوشی BLU Vivo Go با اندروید 9 پای نسخه Go

شرکت آمریکایی BLU به تازگی از جدیدترین گوشی میان رده خود با نام Vivo Go رونمایی کرده که دارای نسخه Go اندروید 9.0 پای است. این گوشی قرار است با عنوان اولین گوشی مجهز به اندروید 9 پای نسخه گو در ایالات متحده عرضه شود.

گوشی Blu Vivo Go از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 با نسبت تصویر 18 به 9 بهره برده که هرچند فاقد هرگونه بریدگی است، با این حال حاشیه زیادی در اطراف آن مشاهده می‌شود.

در قاب پشتی گوشی جدید شرکت Blu از سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل و دو سنسور 8 و 0.3 مگاپیکسلی استفاده شده و این در حالی است که دوربین سلفی نیز به سنسور 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است. این گوشی به پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی 6739 مدیاتک، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز گشته و  از نسخه سبک و بهینه شده اندروید 9 پای بهره می‌برد.

در این پلتفرم نسخه کم حجم اپلیکیشن‌های پرکاربرد گوگل همچون Gmail, Google Assistant, search و Maps به صورت پیشفرض فعال است. همچنین در نظر داشته باشید که برنامه‌های مناسب با آن هم با پسوند گو در گوگل پلی قابل شناسایی هستند.

گوشی اقتصادی Blu Vivo Go از هم‌اکنون با قیمت 80 دلاری از طریق فروشگاه آنلاین آمازون قابل سفارش است. همچنین در جعبه این گوشی شارژر، یک جفت ایرباد، محافظ صفحه و کیس ساده نیز تعبیه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا