موبایل و تبلت

هواوی نوا 4 با دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

پس از معرفی گلکسی A8s توسط سامسونگ، حالا نوبت به هواوی رسیده است که از اولین گوشی هوشمندش با حفره درون صفحه‌نمایش رونمایی کند. محصول تازه این شرکت Huawei Nova 4 نام دارد.

نوا 4 هواوی از صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی از نوع LCD و با وضوح ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره گرفته است. با این‌که حاشیه‌های دوطرف و بالای صفحه بسیار باریک هستند اما حاشیه پایینی ضخامت قابل توجهی دارد. هواوی در حفره صفحه‌نمایش یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با f/2.0 جای داده است. نکته قابل توجه این‌که حداقل در تصاویر تبلیغاتی این حفره کوچک‌تر از حفره صفحه‌نمایش گلکسی A8s سامسونگ به نظر می‌رسد.

در قاب پشتی دستگاه شاهد بکارگیری دوربین سه گانه با چینش سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور واید ۱۶ مگاپیکسلی f/2.2 و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با f/2.4 هستیم.

نوا 4 همچنین به پردازنده قدرتمند کرین 970، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز گشته و از سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری EMUI 9.0.1 و باتری 3750 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع با توان 18 وات بهره می برد.

 قیمت نوا 4 برای نسخه بالارده (۴۸ مگاپیکسلی) حدود ۴۹۰ دلار اعلام شده درحالی‌که نسخه ۲۰ مگاپیکسلی با قیمت حدودی ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد. این گوشی ابتدا در کشور چین و سپس در هند، اروپا و سایر نقاط دنیا عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا