رپورتاژ آگهی

آیا خوردن برنج هرروز ضرر دارد؟

مطالعه می گوید خوردن هر روز برنج به شما کمک می کند تا رژیم بگیرید زیرا منجر به افزایش احساس سیری می شود. برنج به طور طبیعی سدیم کمی دارد و فاقد کلسترول یا چربی ترانس است. مطالعه نشان می دهد که خوردن برنج قهوه ای یا سفید باعث بهبود رژیم غذایی می شود. کارشناسان میزان مصرف برنج بیش از 14000 بزرگسال آمریکایی را بررسی کردند

فیبربرنج قهوه ای در مقایسه با نمونه سفید آن کمی بیشتر است. خوردن یک وعده روزانه  بهترین انواع برنج پاکستانی و هندی نه تنها رژیم غذایی را آسان می کند ، بلکه با بهبود سلامت همه جانبه ارتباط دارد. تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف کنندگان می توانند رژیم غذایی خود را به سادگی با لذت بردن از برنج سفید یا قهوه ای به عنوان بخشی از وعده های غذایی روزانه خود بهبود ببخشند.

در یک مطالعه منتشر شده در مجله علوم غذایی و تغذیه ، دکتر ترزا نیکلاس ، رهبر مطالعه ، از کالج پزشکی بیلور ، مصرف برنج و رژیم های غذایی را در بین بیش از 14000 بزرگسال آمریکایی بررسی کرد. مطالعه می گوید هر روز برنج به شما کمک می کند تا رژیم بگیرید زیرا منجر به افزایش احساس سیری می شود. برنج به طور طبیعی سدیم کمی دارد و فاقد کلسترول یا چربی ترانس است.

مطالعه نشان می دهد که خوردن برنج قهوه ای یا سفید باعث بهبود رژیم غذایی می شود. کارشناسان میزان مصرف برنج بیش از 14000 بزرگسال آمریکایی را بررسی کردند. فیبر برنج قهوه ای در مقایسه با نمونه سفید آن کمی بیشتر است. خوردن یک وعده روزانه برنج نه تنها رژیم غذایی را آسان می کند ، بلکه با بهبود سلامت همه جانبه ارتباط دارد.

تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف کنندگان می توانند رژیم غذایی خود را به سادگی با لذت بردن از برنج سفید یا قهوه ای به عنوان بخشی از وعده های غذایی روزانه خود بهبود ببخشند. در یک مطالعه منتشر شده در مجله علوم غذایی و تغذیه ، دکتر ترزا نیکلاس ، رهبر مطالعه ، از کالج پزشکی بیلور ، مصرف برنج و رژیم های غذایی را در بین بیش از 14000 بزرگسال آمریکایی بررسی کرد.

وی گفت: “نتایج ما نشان می دهد که بزرگسالانی که برنج می خورند رژیم های غذایی مطابق با آنچه در دستورالعمل های رژیم غذایی توصیه شده است ، داشتند و آنها مقادیر بیشتری پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، فولات و فیبر را نشان دادند در حالی که چربی اشباع کمتر و قندهای اضافی می خورند. “خوردن برنج همچنین با خوردن بیشتر میوه ، سبزیجات ، گوشت و لوبیا همراه است.”

انواع برنج ایرانی به طور طبیعی فاقد سدیم است و فقط مقدار کمی چربی دارد که هیچ یک از آنها اشباع نشده است. علاوه بر نتایج مثبت در مطالعات مرتبط با مصرف برنج با رژیم های غذایی سالم ، یک آزمایش بالینی انسانی نشان داد که داشتن برنج سفید یا قهوه ای در وعده غذایی احساس سیری را بیش از یک کنترل محلول گلوکز با کالری معادل افزایش می دهد.

با توجه به یافته های مقطعی و بالینی ، هر دو برنج سفید غنی شده و برنج قهوه ای غلات کامل باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم توصیه شوند. آنها اضافه کردند که برنج در هر وعده پخته شده حدود 100 کالری تأمین می کند و به طور طبیعی فاقد گلوتن است. برنج قهوه ای یک ماده غذایی 100 درصد غلات کامل است و برنج سفید با مواد مغذی مهم از جمله اسید فولیک و آهن غنی شده است.

هر دو برنج سفید غنی شده و برنج قهوه ای غلات کامل از کربوهیدرات های پیچیده با کیفیت مغذی در نظر گرفته می شوند و می توانند بخشی از یک رژیم غذایی پایدار و گیاهی باشند که سلامتی مطلوب را ارتقا می دهد. برنج سفید غنی شده بیش از 15 ویتامین و مواد معدنی از جمله فولات و سایر ویتامین های گروه B ، آهن و روی به رژیم غذایی کمک می کند. فیبر غذایی ، منیزیم و فسفر برنج قهوه ای کمی بیشتر است ، اما ویتامین B و آهن کمتر از برنج سفید غنی شده است. برنج به طور طبیعی فاقد سدیم و کلسترول است و حاوی ردی از چربی است و هیچ نوع چربی اشباع یا ترانس ندارد.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا