دوربین های دیجیتال

رونمایی فوجی‌فیلم از دوربین چاپ سریع Instax Square SQ20

فوجی‌فیلم به تازگی از دوربین جدید هیبریدی چاپ سریع خود با نام Instax Square SQ20 رونمایی کرد. این دوربین قادر است ویدئوهایی را حداکثر زمان 15 ثانیه ثبت کند و ویدیوها در این دوربین داخل یک کارت حافظه  SD ذخیره می شوند.

کاربران همچنین قادر خواهند بود از ویدیوها برای ساخت افکت جدید تصاویر استفاده کنند و بعد از ویرایش، مستقیما توسط دوربین پرینت آنها را بگیرند. به لطف ویژگی با نام Motion Mode، کاربران قادر خواهند بود تا ویدیوی را کاوش کرده و فریمی که از نظر شما بهترین است را انتخاب کنید و همان فریم را چاپ کنید.

به علاوه با قابلیت خلق یک اکسپوژر جعلی طولانی را برای مات کردن حرکتی در ویدئو، در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین امکان ثبت یک نوار ساختگی 35 میلی متری نیز در تصاویری که در این حالت ثبت میشوند وجود دارد.

SQ20 مجهز به یک سنسور کوچک تر 1.5 اینچی است در حالی که SQ10 از سنسور 1.4 اینچی برخوردار بود. لنز مدل جدید به نظر تفاوتی با مدل قبلی ندارد از گشادگی دیافراگم f/2.4 برخوردار است اما با کوچک تر شدن اندازه سنسور، SQ20 توانایی ثبت تصاویر عریض مانند سابق را ندارد. فوجی فیلم قابلیت زوم دیجیتال 4 برابری را نیز به SQ20 آورده است.

بنابراین SQ20 اولین دوربین با قابلیت زوم دیجیتال در دوربین های سری Instax محسوب می شود. این دوربین قرار است از 20 اکتبر به بازار عرضه شود، ولی قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا