نرم افزار و اینترنت

ادوبی نسخه جدید Photoshop CC را برای آیپد رونمایی کرد

ادوبی با معرفی نسخه‌ی فتوشاپ CC مخصوص کاربران آیپد اپل، امکان استفاده از این برنامه را در اختیار کاربران سیستم عامل iOS آیپد قرار می‌دهد. البته این عرضه در سال ۲۰۱۹ صورت می‌گیرد و از آن زمان می‌توانید در آیپد خود به تمام امکانات فتوشاپ دسترسی داشته باشید.

نسخه‌ی فتوشاپ مخصوص آیپد تمام ویژگی‌های اولیه‌ی نسخه‌ی دسکتاپ را نخواهد داشت ولی شرکت ادوبی وعده داده است که با گذشت زمان تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی دسکتاپ را به این نسخه اضافه کرده و در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همانند دیگر اپلیکیشن‌های ادوبی، این نسخه از فتوشاپ هم به‌راحتی با دیگر فتوشاپ‌های موجود در گجت‌های دیگر سینک می‌شود تا بدون نگرانی بتوانید کارهای خود را بین گجت‌های مختلف تقسیم کنید. در ضمن با توجه به اینکه آیپد بیش از هرچیزی یک گجت لمسی محسوب می‌شود، ادوبی رابط کاربری این نسخه را از اول طراحی کرده که تجربه کاربری خوبی را برای افراد رقم بزند. در ضمن این نسخه به خوبی از قلم استایلوس هم پشتیبانی خواهد کرد.

ادوبی معتقد است که نسخه‌ی فتوشاپ جدید مخصوص آیپد اپل با همان کد پایه‌ی فتوشاپ نسخه‌ی دسکتاپ به‌اشتراک گذاشته خواهد شد. در نتیجه هیچ مشکلی از نظر پاور یا عملکرد یا نتایج ویرایش ایجاد نخواهد شد.  در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در رابطه با این برنامه گفته شده است. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا