کنسول و بازی

اپل از سرویس گیمینگ Arcade برای آی‌او‌اس، مک و تی‌وی رونمایی کرد

اپل سرانجام از سرویس اشتراکی مخصوص بازی Arcade رونمایی کرد. پلتفرم جدید گیمینگ اپل به کاربر اجازه‌ تجربه‌ بازی‌ روی تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS و مک را می‌دهد. البته، کاربران اپل تی‌وی نیز می‌توانند از این سرویس نیز استفاده کنند.

این سرویس برای استریم بازی روی iOS تدارک دیده نشده و اپل هنوز وارد بازی جدید استریم بازی نشده که شرکت‌هایی همچون سونی، مایکروسافت،گوگل و انودیا به آن ورود کرده‌اند. اپل آرکید درحقیقت، سرویس بازی با پرداخت حق اشتراک برای تجربه‌ی بازی‌هایی است که ازطریق اپ‌استور نصب می‌شوند.

بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان از اپ‌استور بازی دانلود کرده‌اند و بیش از ۳۰۰,۰۰۰ بازی در این فروشگاه موجود است. اپل به‌دنبال آوردن برخی از بهترین عناوین بازی‌های استور خود به این سرویس اشتراکی است. طبق اعلام اپل، ۱۰۰ عنوان جدید و ویژه به‌زودی در اپل آرکید برای iOS و مک و اپل تی‌وی دردسترس خواهد بود.

اپل همچنین چند بازی اختصاصی Apple Arcade را هم روی صحنه نشان داد. از جمله این بازی‌ها می‌توانیم به Snoic the Hedehog اشاره کنیم اما هنوز لیستی از بازی‌های اختصاصی Apple Arcade نیز منتشر نشده است. سازندگان بازی SimCity هم در حال ساخت یک بازی اختصاصی برای Apple Arcade هستند.

آنطور که اپل اعلام کرد، استودیوهای بازی سازی مثل Annapurna Interactive, Bossa Studios, Cartoon Network, Finji, Giant Squid, Klei Entertainment, Konami, Lego, Mistwalker Corporation, SEGA, Snowman و ustwo games و بسیاری استودیوهای دیگر، در حال ساخت بازی‌های خود برای Apple Arcade هستند. اپل آرکید از پاییز ۲۰۱۹ ازطریق تب‌ جدیدی در اپ‌استور برای iOS و مک و اپل‌ تی‌وی در ۱۵۰ کشور جهان دردسترس کاربران خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا