هواوی ایده‌ای جدید و خاص را برای شارژ ایرفون‌های بی‌سیم ارائه داده که در نوع خود جذاب است. ایرفون‌های دورگردنی جدید هواوی به‌نام فری‌لیس (FreeLace) از یکدیگر جدا می‌شوند.

این ایرفون های جدید طوری طراحی شدند که امکان شارژ کردن آن تنها با اتصال مستقیم به گوشی را میسر می کند. این هدفون‌های بی‌ سیم می‌توانند از یکدیگر قطع (disconnect) شوند و به شما اجازه دهند که کابل شارژ USB-C را به موبایل هواوی خود وصل کرده و حتی هدفون را شارژ کنید. برای شناساندن ایرفون به گوشی، فقط کافی است آن را به درگاه USB-C متصل کنید تا فرایند اتصال (Pairing) به‌صورت خودکار انجام شود.

ایروفون بی سیم FreeLace قادر است تا 18 ساعت موسیقی و 12 ساعت تماس تلفنی را با یک بار شارژ شدن، پشتیبانی کند و همچنین می‌تواند با پنج دقیقه متصل بودن، برای 4 ساعت، فست شارژ شود. ظاهر این ایرفون‌ها ما را به یاد ایرفون‌های سری Bullet محصول وان‌پلاس می‌اندازند. ازنظر مقاومت دربرابر عوامل بیرونی، چینی‌ها گواهی IPX5 را برای این محصول به‌دست آورده‌اند که به‌معنای مقاومت دربرابر آب و تعرق است. تعادل وزنی نیز در این محصول رعایت شده و دو ماژول نسبتا بلند در دو سمت ایرفون علاوه‌بر باتری، کلیدهای کنترل موسیقی و صدا را در خود جای داده‌اند.

این ایرفون همراه با گوشی‌های هوشمند اندرویدی P30 پرو و P30 عرضه می‌شود و به هر گوشی هواوی که ورژن 9.1 سیستم EMUI بر روی آن نصب است، به صورت اتوماتیک وصل می‌شود. برای باقی گوشی‌ها، باید از همان پروسه استاندارد pairing بواسطه بلوتوث استفاده کنید. این ایرفون توسط هر گوشی که از کابل شارژ USB-C بهره می‌برد، شارژ می‌شود و در حال حاضر اکثر گوشی‌های هواوی از این ویژگی برخوردار هستند. چینی‌ها این محصول جدید را در رنگ‌های مختلفی ارائه خواهند کرد تا با رنگ‌های پرچم‌داران جدیدشان هم‌خوانی داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *