لپ تاپ

شیائومی از نسل جدید لپ‌تاپ Mi Notebook Air رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از نسل جدید لپ تاپ 12 اینچی Mi Notebook Air با پردازنده نسل هشتمی رونمایی کرد. این لپ تاپ از 28 مارس با قیمت پایه 536 دلار در چین به فروش خواهد رسید.

مدل 2019 می نوت بوک ایر، دارای نمایشگر 12.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 بوده و از ضخامت 5.71 میلیمتری بهره می برد. همچنین امکان سفارش با پیکربندی مختلف نظیر پردازنده نسل هشتمی اینتل M3 یا Core i7 وجود دارد. مدل M3 با 4 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، و مدل Core i5 نیز تنها در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وزن این لپ تاپ تنها 1.07 کیلوگرم بوده و در دو رنگ طلایی و نقره موجود است. ظرفیت دقیق باتری اعلام نشده است؛ اما شرکت چینی مدعی است که نیمی از باتری این دستگاه در ۳۵ دقیقا شارژ می‌شود و باتوجه‌به ظرافت دستگاه پیش‌بینی می‌شود همان باتری به‌کار رفته در نسخه‌ی قبل را شاهد باشیم.

کیبورد Mi نوت‌بوک ایر دارای نور پس‌زمینه است و شرکت چینی اسپیکرهای هارمان را با پشتیبانی از صدای ساراند DTS برای این محصول در نظر گرفته است. USB نوع C، درگاه HDMI و یک درگاه USB 3.0 درکنار جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از جمله اتصالات این نوت‌بوک هستند. طبق اعلام شرکت چینی، این محصول به‌صورت پیش‌فرض ویندوز ۱۰ نسخه‌ی هوم را اجرا می‌کند.

جدیدترین نوت‌بوک شیائومی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی دارای پردازنده‌ی M3 و برچسب قیمت ۵۳۶ دلاری خواهد بود و نسخه‌ی اینتل Core i5 رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و برچسب قیمتی معادل ۶۴۰ دلار خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا