در حالی که هنوز یک هفته از رونمایی گوشی هواوی پی 30 پرو نگذشته، این کمپانی اولین بروزرسانی نرم افزاری خود را با هدف رفع برخی باگ ها برای پی 30 پرو منتشر کرد.

این به‌روزرسانی با شماره نسخه‌ی 9.1.0.124 (C431E4R2P2) منتشر شده و 404 مگابایت حجم دارد. به روزرسانی منتشر شده هواوی پی 30 پرو عملکرد دوربین این گوشی را در سناریوهای مشخصی بهینه سازی می‌کند. همچنین مشکل سینک نبودن ویدیوهای ضبط شده با صدای شما در اپلیکیشن اینستاگرام را نیز برطرف خواهد کرد. تصاویر این به‌روزرسانی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

این آپدیت مشکلات مربوط به عدم استفاده از کیبورد Swiftkey در برخی مواقع را برطرف می کند. از دیگر باگ های رفع شده توسط این بروزرسانی می توان به عدم امکان نوتیفیکیشن برخی برنامه ها در زمان خاموش بودن نمایشگر و عدم امکان ارسال تصاویر در ایمیل ها اشاره کرد. عملکرد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی هوشمند توسط آپدیت جدید بهبود پیدا کرده و همچنین به آن پچ امنیتی ماه مارس اضافه می شود.

این بروزرسانی هم اکنون برای افرادی عرضه شده که این گوشی هوشمند را برای بررسی در اختیار دارند. این آپدیت برای گوشی هایی که در بازار به فروش می رسند، به صورت پیش فرض نصب می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *