دوربین های دیجیتال

کانن از سری دوربین های CLIQ، مجهز به چاپگر فوری عکس رونمایی کرد

بعد از موفقیت خوبی که فوجی‌فیلم با دوربین‌های سری Instax mini خود داشت و به لطف شبکه‌های اجتماعی این دوربین‌ها به سرعت تبدیل به ترند محبوب اینفلوئنسرها شدند، حالا کانن فرصت را غنیمت شمرده و تعریف خود از دوربین‌های چاپ فوری را در قالب دو دوربین سری CLIQ ارائه کرده است.

هر دو دوربین معرفی این سری IVY CLIQ و IVY CLIQ پلاس نام دارند. هر کدام از این دوربین ها قابلیت نگهداری تا 10 برگ فیلم زینگ را داشته و کاربر می تواند از طریق از نرم افزار، تصاویر گرفته شده را به پرنیتر اختصاصی کانن CLIQ+ Instant Camera Printer انتقال دهد. این دوربین ها همچنین به منظره یاب اپتیکال و کابل USB برای شارژ باتری‌ها مجهز هستند.

IVY CLIQ پلاس (نسخه رده بالای چاپ سریع شرکت در اروپا با نام Zoemini S شناخته می شود) از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می کند و امکان چاپ تصاویر در اندازه های 2 در 2 و 3 در 2 اینچ با قابلیت پشتیبانی از میکرو اس دی را برای کاربر میسر می کند. یک آینه مخصوص عکاسی سلفی دور لنز دوربین قرار گرفته که توسط یک حلقه LED که به عنوان فلش نیز استفاده می‌شود، احاطه شده است. این دوربین با قیمت 159.99 دلار به همراه 10 ورق 3 در 2 اینچ عرضه می شود.

علاوه بر این، مدل ارزان قیمت این سری یعنی IVY CLIQ (که در اروپا با نام Zoemini C شناخته می شود) از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با گزینه های چاپ 3 در 2 و 2 در 2 و پشتیبانی از میکرو اس دی استفاده می کند. قیمت پایه این دستگاه که از ماه اپریل فروش آن آغاز می‌شود 99 دلار خواهد بود و این شما 10 ورق فیلم زینک نیز می‌شود.

همچنین CLIQ+ Instant Camera Printer برای مدیریت چاپ عکس‌های گرفته شده با این دوربین به کار می‌رود و از طریق بلوتوث به آن متصل می‌شود. از جمله دیگر قابلیت‌های برنامه مینی پرینتر می‌توان به وجود فیلترهای مختلف، افزودن قاب و متن به عکس‌ها و غیره اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا