کاربران جیمیل می‌توانند ایمیل‌های خود را زمان‌بندی و برای مخاطبان خود در زمان مشخص‌شده ارسال کنند.

کاربران می‌توانند از این پس ایمیل‌هایی که قصد ارسال آن‌ها را دارند، زمان‌بندی کرده و جیمیل، ایمیل‌های مورد نظر را در زمان تعیین‌شده ارسال می‌کند. البته گوگل ویژگی‌های جدید دیگری را نیز برای کاربران ایمیل معرفی کرد. دکمه ارسال یا Send حالا شامل یک منوی آبشاری است که به شما امکان می دهد ایمیل ها را برای ارسال در آینده زمانبندی کنید. تا به امروز برای زمانبندی ایمیل ها به سرویس های شخص ثالث نیاز بود اما حالا این امکان با جیمیل یکپارچه سازی شده است.

گوگل قابلیت زمانبندی ایمیل ها در جیمیل را تحت عنوان یک ابزار سلامت دیجیتال معرفی کرده و اشاره کرد کرد که ما درک می کنیم که کار ممکن است به ساعات غیرکاری بکشد و افراد نباید در زمان استراحت دیگران برایشان مزاحمت ایجاد کنند. ما با ارائه قابلیت زمانبندی ایمیل ها در جیمیل می خواهیم به سلامت دیجیتال افراد احترام بگذاریم.

علاوه بر این گوگل قابلیت دیگری را به بخش Smart Compose اضافه کرد که در زمان نوشتن ایمیل ها متن آنها را به صورت خودکار تکمیل می کند و حالا به لطف به روز رسانی جدید، خود را با نحوه نگارش شما وفق داده و مقدمه ایمیل را براساس آنها می نویسد. در به‌روزرسانی جدید این قابلیت از زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی نیز پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، دستگاه‌های اندرویدی بیشتری می‌توانند از قابلیت نگارش هوشمند استفاده کنند. پیش از این اسمارت کامپوز جیمیل به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار داشت.

قابلیت نگارش هوشمند، در حال حاضر می‌تواند در قسمت سلام و احوال‌پرسی، باتوجه به علاقه و سلیقه‌ی کاربر و به‌صورت شخصی‌سازی‌شده عمل کند. برای مثال اگر معمولا به جای Hi از Hey استفاده می کنید آنگاه قابلیت اسمارت کامپوز این سلیقه نگارشی را تشخیص داده و در ایمیل هایتان لحاظ می کند. به‌علاوه قابلیت نگارش هوشمند می‌تواند موضوع ایمیل را باتوجه به متن نگارش‌شده در ایمیل، پیشنهاد بدهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *