چند روز پیش، تصاویر طرح مفهومی از گوشی گلکسی A90 سامسونگ در سایت ها منتشر شده بود و اکنون اطلاعاتی جدید از مشخصات فنی این گوشی فاش شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی A90 دارای پردازنده اسنپدراگون 7150 و نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل خواهد بود. سامسونگ برای محصول آینده خود اسپیکر مکالمه در نظر نمی گیرد بلکه صدا از طریق نمایشگر آن پخش می شود. سامسونگ قبل از استفاده از یک فناوری جدید در پرچمداران خود، آن را توسط محصولات میان رده مورد بررسی و آزمایش قرار می دهد.

در رابطه با میزان رم و همچنین حافظه داخلی این محصول اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. همچنین در رابط با دوربین باید اشاره کنیم که این گوشی با دوربین سه گانه اصلی عرضه شده که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیگسلی با دریچه دیافراگم f/2.0، سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF است. این دوربین برای ثبت تصاویر سلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، ابعاد 76.5 در 165 در 9 میلی متری اشاره کرد. شایعات به مکانیزم کشویی و همچنین دوربین چرخشی آن اشاره می کنند. انتظار می رود این دستگاه در تاریخ 10 آوریل در معرض دید عموم قرار بگیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *