دوربین های دیجیتال

پاناسونیک از دوربین بدون آینه G95 رونمایی کرد

پاناسونیک به تازگی از جدیدترین مدل دوربین دیجیتال بدون آینه خود با نام G95 Micro Four Thirds رونمایی کرده که در واقع جانشین نسخه قدیمی یعنی G85 خواهد بود. همانند نسخه G85، یک دوربین میان رده هیبریدی است که دارای ویژگی های متنوع می باشد.

دوربین G95 از سنسور 20.3 مگاپیکسلی CMOS بدون فیلتر Low-Pass استفاده کرده به سیستم تثبیت کننده تصویر 5 محوره تجهیز شده است. این دوربین همچنین از فناوری فوکوس خودکار DFD یا Depth from Defocus autofocusing استفاده می کند که تغییر فوکوس آن مبتنی بر کنتراست خواهد بود. با این قابلیت این دوربین سریعترین فوکوس (پاناسونیک ادعا می کند که این دوربین قادر است در کمتر از 0.07 ثانیه روی سوژه فوکوس کند) را به همراه تشخیص چشم و چهره دارد.

علاوه بر این، دوربین G95 قادر است تا با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم‌درثانیه و 1080p و نرخ 120 فریم‌درثانیه فیلم برداری کند. یک اتصال HDMI خروجی 8 بیتی 4:2:2 برای اتصال به مانیتور/ضبط و جک صوتی هدفون و میکروفون هم روی دوربین قرار داده شده است. یکی از مهمترین قابلیت های افزوده شده در این دوربین حضور V-LogL است که پروفایل ورودی پاناسونیک است که 12 گام از محدوده داینامیکی و گزینه های درجه بندی انعطاف پذیر رنگ ها را ارائه می دهد.

بدنه این دوربین از نوعی آلیاژ منیزیم ناهموار ساخته شده تا آن را در برابر گرد و خاک و آب مقاوم سازد. در پشت دوربین نیز، یک منظره یاب اولد 2360K نقطه ای با یک نمایشگر 3 اینچی 1240K نقطه ای LCD قرار دارد. شما می توانید یک باتری اضافی نیز برای این دوربین استفاده کنید. و در نهایت این دوربین از ارتباطات وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. قیمت دوربین G95 تنها بدنه حدود 1199.99 دلار اعلام شده و از ماه می 2019 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا