کنسول و بازی

رونمایی ریزر از کارت کپچر Ripsaw HD برای استریم بازی

استریم ویدیویی امروزه به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در بین گیمرهای حرفه ای بدل شده است و اکنون ریزر با معرفی کارت کپچر Ripsaw HD، توانسته تا سخت اقزار آن را برای گیمرها فراهم کند.

این کارت کپچر 160 دلاری می تواند ویدیوهای با کیفیت Full HD و نرخ 60 فریم بر ثانیه برای بازی های 4K ضبط کند. به این معنی که کاربر درحالیکه که بازی با کیفیت 4k را تجربه می کند، قادر به استریم کردن بازی با کیفیت 1080p می باشد. همچنین Ripsaw HD با انواع کنسول های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای خانگی سازگاری کامل دارد. بنابراین تمامی کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

علاوه بر این با دارابودن پورت های HDMI و USB 3، کاربران می توانند به میکس و ضبط همزمان صدای خارجی با تأخیر صفر ثانیه از طریق میکروفون‎های حرفه‌ای بپردازند. همچنین به لطف پشتیبانی از میکروفون جانبی و برنامه میکس صدای اختصاصی، می‌توانید صدای محیط بازی و محیط پیرامون خود را میکس و در یک زمان استریم کنید.

این کارت کپچر را دوربین استریم Razer Kiyo و میکروفن‎های حرفه‌ای Siren Elite با قابلیت حذف نویز همراهی می‌کنند که در صورت تمایل می‌توانید پک کامل آن را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا