سخت افزار

سونی از درایوهای SSD اکسترنال جان‌سخت رونمایی کرد

سونی به تازگی دو درایو SSD اکسترنال جدید را با سرعتی بسیار بالا از سری SL-M و سری SL-C معرفی کرد. این درایو های SSD اکسترنال یا خارجی دارای مقاومت و سختی فوق العاده، سرعت بالا، رمزگذاری سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری جدید هستند، به طوری که عکاسان و فیلمبرداران می توانند با خیالی راحت از این محصول بهره ببرند.

بدنه این حافظه‌ها از یک پوشش آلومینیومی مقاوم در برابر شوک پوشانده شده و هر دوی آنها گواهینامه IP67 را دریافت کرده اند. این دو حافظه خارجی در صورت فرورفتن در عمق ۰.۹ متری آب هم سالم می‌مانند. همچنین آنها در برابر سقوط از ارتفاع ۲.۷۵ متری نیز مقاوم هستند. میزان مقاومت این هاردهای اکسترنال در برابر فشار خارجی نیز برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم نیرو است.

سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی مدل حرفه‌ای این هارد برابر با ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت مذکور در مورد مدل استاندارد برابر با ۵۴۰ و ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه است. در هر دو مدل از نظام رمزگذاری سخت افزاری ۲۵۶ بیتی AES استفاده شده است. باید اشاره کنیم که هر دو سری از رابط (USB 3.1 Gen 2 (USB Type-CTM بهره برده اند و سری SL-M قادر به دستیابی به سرعت فوق العاده بالا با فن آوری NVMe SSD خواهد بود. سرعت فوق العاده بالای این دو درایو SSD اکسترنال روند کارهای حرفه ای را سریعتر خواهد کرد در نتیجه بسیار کارآمد تر خواهد بود.

سری SL-M و سری SL-C از تابستان 2019 در دسترس خواهند بود و قیمت گذاری آن هنوز صورت نگرفته است. هر دو مدل با ظرفیت های ذخیره سازی 500 گیگابایتی، 1 ترابایت و2 ترابایت در دسترس خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا