لپ تاپ

هواوی از لپ‌تاپ MateBook E 2019 با تراشه اسنپدراگون 850 معرفی کرد

هواوی به تازگی از نسل جدید لپ تاپ هیبریدی خود تحت عنوان MateBook E 2019 با تراشه اسنپدراگون 850 و سیستم عامل ویندوز 10 پرده برداشت. این شرکت پس از معرفی چندین لپ‌تاپ بهره‌مند از تراشه‌های Core اینتل، این روزها مشغول کار بر روی یک لپ‌تاپ جدید و قابل حمل است که از تراشه اسنپدراگون 850 بهره می‌برد و همچنین به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز است.

این لپ‌تاپ دارای یک نمایشگر 12 اینچی با وضوح 2160 در 1440 پیکسلی است که از نسبت تصویر 3:2 و همچنین حداکثر میزان روشنایی 400 نیت بهره می‌برد. بدنه این لپ‌تاپ با استفاده از فلز تولید شده است و با ضخامت 8.5 میلی متری خود تنها کمی ضخیم‌تر از بسیاری از محصولات موجود در بازار است. Matebook E 2019 همچنین تنها 690 گرم وزن دارد و همراه با صفحه کلید جداشونده و کاور محافظ، این وزن به یک کیلوگرم می‌رسد.

در کنار تراشه، شاهد وجود 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فایل هستیم. البته نسخه دیگری مجهز به همین میزان رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز وجود دارد. یکی از مزیت‌های نوت بوک هواوی میت بوک ای مجهز شدن به مودم داخلی 4G LTE محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توان به وسیله یک نانو سیم کارت، دسترسی همیشگی به اینترنت پرسرعت موبایل را در سیستم ویندوز 10 خود فراهم کرد. مودم به کار رفته در این گجت از استاندارد LTE Cat 16 پشتیبانی کرده و به همین دلیل حداکثر سرعت دریافت فایل آن 1 گیگابیت بر ثانیه است.

صفحه کلید این لپ‌تاپ دارای یک تاچ‌پد وسیع و بزرگ است و یک تراشه NFC را هم در خود جای داده است تا بتواند قابلیت‌های سرویس Share OneHop شرکت هواوی که برای به اشتراک گذاری اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد را هم در اختیار کاربران خود بگذارد. این لپ‌تاپ جدید هواوی همچنین قرار است همراه با قلم هوشمند و لمسی M-Pen در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

استفاده از تکنولوژی خنک‌کنندگی منحصربه‌فرد هواوی، مجهز به 8 لایه متفاوت به منظور پراکنده کردن گرما، سبب خواهد شد هواوی میت بوک ای بهترین استفاده ممکن را از تراشه اسنپدراگون 850 ببرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی هواوی می‌توان شاهد حضور قابلیت‌های مهم و قابل توجه دیگری نظیر پورت USB Type-C، سنسور شناسایی اثر انگشت، دو اسپیکر استریو، جک صوتی 3.5 میلی متری و دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 20 و 5 مگاپیکسلی نیز در این لپ‌تاپ بود. باتری موجود در این لپ‌تاپ دارای ظرفیت 36.3 وات ساعت است و می‌تواند با هربار شارژ چیزی در حدود 20 ساعت کاربران خود را همراهی کند.

هواوی هنوز اطلاعاتی را از قیمت این لپ‌تاپ جدید خود منتشر نکرده است اما براساس اطلاعات موجود باید از ماه آینده میلادی شاهد عرضه آن در کشور چین باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا