سامسونگ به‌تازگی آپدیتی برای گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر کرده که سرعت و دقت حسگر اولتراسونیک این گوشی را به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

گوشی‌های گلکسی اس 10 سامسونگ، یکی از بهترین و مهم‌ترین محصولاتی هستند که سامسونگ در طی سال‌های اخیر روانه بازار کرده است. چرا که این محصولات مسیر جدیدی را برای گوشی‌های پرچمدار این شرکت معرفی می کنند و همچنین قابلیت‌‌ها و ویژگی‌های قابل توجهی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید این دو گوشی هوشمند حذف سنسور اثر انگشت از پنل پشتی و یکپارچه سازی آن‌ها با نمایشگر است. به این ترتیب کاربران می‌توانند تنها با قرار دادن انگشت خود بر روی بخش زیرین نمایشگر، قفل گوشی خود را باز کرده و به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشند.

با این‌که این حسگرها راحتی بیشتری نسبت به حسگرهای پشت گوشی دارند اما سرعت و دقت آن‌ها چندان عالی نبود. خوشبختانه حالا سامسونگ این مشکل را رفع کرده است. جدیدترین آپدیت گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس بر روی بهبود حسگر اثر انگشت گوشی تمرکز دارد. این آپدیت که حجمی تنها معادل ۶.۹ مگابایت دارد به سرعت و بدون نیاز به ریستارت کردن دستگاه روی آن نصب می‌شود.

انتشار این بروزرسانی برای دو گوشی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس خبری بسیار خوب محسوب می‌شود چرا که از نظر بسیاری از کاربران، مشکل موجود در این سنسورهای اثر انگشت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات دو گوشی پرچمدار جدید سامسونگ محسوب می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *