شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیوی بازی‌سازی Respawn، شب گذشته از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در مراسم Star Wars Celebration رونمایی کردند. معرفی این بازی با پخش اولین تریلر داستانی آن و انتشار جزئیایی درخصوص بازی همراه بود.

داستان Star Wars Jedi Fallen Order بعد از وقایع Order 66 (قسمت سوم) خواهد بود و این بار قهرمان جدیدی به نام Cal Kestis شخصیت اصلی این بازی است. مبارزات این بازی به‌صورت تن به تن و اکشن هستند که تمرکز بر شمشیرهای نورانی و قدرت‌های مخصوص Star Wars دارد. بخش مبارزات این بازی عمق زیادی خواهد داشت و بخش کلیدی این بازی محسوب می‌شود.

محتوای اصلی این بازی به مبارزات فضایی، حل معماها و دیگر چالش‌های جنگ ستارگان اختصاص یافته است و برخلاف سری‌های قبلی این بازی خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و حالت مالتی‌پلیر نیست. شخصیت شما در این بازی، یعنی کال کستیس با یک شوالیه جدای که قرار است به او آموزش‌های لازم را ارائه کند دیدار خواهید کرد و پس از پیشرفت در کنار او با گروه خود به مبارزه با دشمنان خواهید پرداخت و توانایی‌های خود را افزایش خواهید داد.

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در 15 نوامبر 2019 (24 آبان 98) برای پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *