موبایل و تبلت

پرچمدار آنر 20 در تاریخ 31 اردیبهشت معرفی می شود

هر ساله، حدود 2 یا 3 ماه بعد از معرفی پرچمداران هواوی، برند آنر هم از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند. ولی امسال با دیگر سال ها متفاوت است و برند آنر قصد دارد در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) گوشی‌های آنر ۲۰ پرده‌برداری کند.

همانطور که می دانید، نسل قبلی پرچمدار آنر 10 تنها در یک مدل معرفی شد ولی حالا این کمپانی تصمیم دارد دو مدل از گوشی آنر 20 را در معرض نمایش قرار دهد.

نخستین گوشی آنر ۲۰ نام دارد و جانشین مستقیم نسل قبلی خود یعنی آنر ۱۰ محسوب می‌شود. این گوشی‌ها مبتنی بر ارزان‌ترین پرچم‌دار هواوی هستند و این یعنی از لحاظ ظاهری باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر کم‌حاشیه بزرگ مجهز به بریدگی را داشته باشیم. همچنین تعبیه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و وجود تراشه کایرین ۹۸۰ در داخل گوشی هم بسیار محتمل است.

دومین گوشی آنر 20 پرو است که احتمال می رود که طراحی هواوی پی 30 پرو را یدک بکشد. از لحاظ دوربین، ظاهرا برای اینکه با P30 پرو تفاوت داشته باشد، چینش دوربین چندگانه آن برعکس گوشی هواوی است. علاوه بر این، با توجه به قیمت مقرون به صرفه گوشی‌های آنر، تعبیه نمایشگر با لبه‌های خمیده هم بعید به‌نظر می‌رسد. این گوشی هم دارای تراشه کایرین ۹۸۰ خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا