کنسول و بازی

مایکروسافت از نسخه All Digital، کنسول Xbox One S رونمایی کرد

مایکروسافت به تازگی از نسخه ویژه All Digital یا بدون دیسک کنسول Xbox One S پرده برداشت. این کنسول که با نام Xbox One S All-Digital Edition شناخته می شود، قرار است از 17 اردیبهشت ماه با قیمت 249 دلار راهی بازار شود.

این قیمت در واقع کنسول ایکس باکس وان اس دیجیتال را به دومین کنسول گران قیمت حال حاضر شرکت مایکروسافت تبدیل خواهد کرد؛ 50 دلار ارزانتر از نسخه معمولی Xbox One S. مایکروسافت این مدل را با 1 ترابایت هارد و نسخه‌های دیجیتالی Minecraft، Sea of Thieves و Forza Horizon 3 به فروش می‌رساند. خود سخت‌افزار دقیقاً همان Xbox One S است، جز اینکه فاقد دیسک درایو 4K Blu-ray می‌باشد.

اگر شما بخواهید نسخه‌های اصلی این بازی‌ها را به صورت جداگانه و به صورت دیجیتالی تهیه کنید قیمت هر سه آنها جمعاً 119.97 دلار خواهد شد و این می‌تواند هدیه خوبی برای کاربرانی باشد که قصد دارند این سه بازی را بازی کرده و همچنین یک کنسول جدید داشته باشند. مزیت دیگری که با خرید کنسول Xbox One S All Digital عاید کاربران علاقمند به پلتفرم گیمینگ مایکروسافت خواهد شد دسترسی و تخفیف Xbox Game Pass برای مدت سه ماه تنها با 1 دلار است که در این مورد نیز می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند.

مایکروسافت در این اواخر مانور زیادی روی سرویس Xbox Game Pass داده، حق اشتراکی که با داشتن آن می‌توانید به بیش از 100 بازی Xbox دسترسی داشته باشید. عنوان‌های ساخته‌ Xbox Game Studios از جمله Sea of Thieves و Crackdown 3 از اولین‌های حاضر در این سرویس بودند و به تازگی Minecraft نیز به Xbox Game Pass اضافه شده است. یک کنسول بدون دیسک درایو با حق اشتراک Xbox Game Pass حالا به یک واقعیت تبدیل شده است. همچنین مایکروسافت در حال حاضر روی سرویس استریمینگ xCloud کار می‌کند که قرار است بازی‌های دیجیتالی را به کامپیوترها، کنسول‌ها و گوشی‌های موبایل بیاورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا