ایسوس در سکوت خبری از یک گوشی هوشمند میان رده موسوم به (ZenFone Live (L2 رونمایی کرد. این گوشی هم اکنون در سایت اصلی ایسوس منتشر شده است.

همانند نسل پیشین، گوشی زنفون لایو L2 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی کرده که تمام امنیت بیومتریک گوشی شما در غیاب اسکنر اثر انگشت دریافت می کنید. این گوشی در نسخه های مختلفی عرضه می شود، به طوریکه مدل 16 گیگابایتی حافظه داخلی گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 425 بوده و مدل 32 گیگابایتی نیز از پردازنده اسنپدراگون 430 بهره می برد. هر دو مدل از 2 گیگابایت حافظه رم بهره گرفته و امکان افزایش حافظه از طریق میکرو اس دی میسر شده است.

در پشت گوشی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 با قابلیت PDAF و سنسور دوم 8 مگاپیکسلی با فلش LED قرار دارد. برای تامین انرژی گوشی از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید اوریو با رابط کاربری ZenUI 5، رادیو FM و جک صوتی 3.5 میلی متری اشاره کرد.

این گوشی قرار است در رنگ های قرمز و آبی راهی بازار می شود. ایسوس هنوز قیمت و زمان عرضه زنفون لایو ال 2 خبری منتشر نکرده است. گفته می شود که ایسوس قصد دارد ابتدا گوشی را در کشورهای کانادا و آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *