صوتی و تصویری

مایکروسافت، سرفیس هاب 2S را به طور رسمی معرفی کرد

مایکروسافت امروز در رویدادی در شهر نیویورک از جدیدترین نمایشگر غول‌پیکر سرفیس هاب 2S پرده برداشت.

تقریباً یک سال پیش بود که مایکروسافت سرفیس هاب 2 و نسل بعدی نمایشگر‌های همکاری محور خود را برای اولین بار به نمایش گذاشت اما اکنون اطلاعات زیادی از آنها منتشر شده است. طبق اعلام مایکروسافت، نسخه 50 اینچ صفحه نمایش هوشمند سرفیس هاب 2s با قیمت 9000 دلار از ابتدای ماه ژوئن در دسترس خواهد بود؛ همچنین به گفته مایکروسافت نسخه بزرگ‌تر این محصول با ابعاد 85 اینچ در سال 2020 عرضه خواهد شد اما قیمت آن مشخص نخواهد بود.

به ادعای مایکروسافت، نمایشگر سرفیس هاب 2S علیرغم اندازه‌ بزرگش، دقت تصویری همانند تبلت‌ها خواهد داشت و می‌تواند تصاویری با رزولوشن بیشتر از 4K و نسبت تصویر 3:2 را هم پخش کند. همچنین این نمایشگر از نوع PixelSense بوده و رزولوشنی برابر 3840 در 2560 پیکسل را ارائه می دهد. در دل نمایشگر، مایکروسافت از نسل هشتم پردازنده Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم DDR4 و هارد SSD با ظرفیت 128 گیگابایت استفاده کرده است.

به گفته مایکروسافت بدنه نسل جدید سرفیس هاب 2s نزدیک به 60 درصد نازک‌تر از نسخه اولیه سرفیس هاب است و این موضوع باعث کاهش وزن این محصول شده است؛ همچنین قدرت پردازش گرافیکی این نسخه نسبت به نسخه اولیه سرفیس هاب حدود 50 درصد افزایش یافته است. به گفته مایکروسافت، آن‌ها برای ساخت پایه متحرک و باتری سرفیس هاب 2S با شرکت معروف Steelcase همکاری کرده‌اند.

علاوه بر این، کاربر می‌تواند سخت افزار سرفیس هاب 2S خود را به طف استند قابل حملش به اتاق‌های دیگر ببرد. دوربین 4K با کیفیت به همراه آرایه‌ای متشکل ۸ میکروفون هم برای این سخت افزار در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا و تصویر مناسبی برای تماس تصویری فراهم شود. بنابر ادعای مایکروسافت، ۴ کاربر مختلف می‌توانند با استفاده از سرفیس هاب 2S به چت ویدیوی بپردازند. علاوه بر این می‌توان یک لپ تاپ سرفیس را به این نمایشگر متصل کرده و محتوایی را برای دیگر کاربران به نمایش گذاشت.

مایکروسافت مدل ۸۵ اینچی سرفیس هاب 2X را هم به طور مختصر معرفی کرد اما مشخصات زیادی از آن منتشر نشده و معلوم نیست چه قیمتی خواهد داشت. با این وجود مشخص شده پردازنده، کارت گرافیک و میزان حافظه رم سرفیس هاب 2X ارتقا پیدا می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا