صوتی و تصویری

رونمایی سامسونگ از تلویزیون عمودی Sero با اندازه 43 اینچی

سامسونگ به تازگی عضو جدیدی را به خانواده تلویزیون های خود اضافه کرد و با معرفی تلویزیون Sero که نمایشگری ۴۳ اینچی است و قابلیت استفاده به صورت عمودی و افقی را دارد سعی در جلب نظر متولدین هزاره جدید کرد.

بخش طراحی و تولید تلویزیون سامسونگ در سال‌های اخیر بسیار فعال بوده و محصولات جالبی مانند تلویزیون بسیار بزرگ دیواری (Wall TV) و تلویزیون هنری (Frame TV) را روانه بازار کرده است. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند با طراحی‌های جدید و خلاقانه بازار فروش خود را حفظ کند. اکنون واحد طراحی و تولید سامسونگ یک تلویزیون عمودی بزرگ را برای جوانان قرن ۲۱، که به‌شدت به گوشی‌های هوشمند وابسته هستند، طراحی و برای کاربری خانگی معرفی کرده است.

این تلویزیون که 43 اینچی است در کره جنوبی برای فروش عرضه می‌شود. سامسونگ این محصول را برای نسل جوان عرضه کرده زیرا آنها محتوای بیشتری را در گوشی‌های موبایل و به طور عمودی تماشا می‌کنند. تلویزیون Sero طبق اعلام کمپانی به اسپیکرهای ۴.۱ کاناله ۶۰ واتی مجهز شده و یک پایه یکپارچه با نمایشگر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد Sero به خوبی با مبلمان منزل هماهنگ شده و می‌تواند بر جذابیت خانه بی‌افزاید. توانایی دیگر این تلویزیون هماهنگی فوق‌العاده صدا و تصویر در آن است یهنی کاربران ضمن بخش موسیقی از تماشای تصاویر زیبا لذت می‌برند.

همچنین محتوای تولید شده برای تماشا در نمایشگرهای عمودی بسیار محبوب هستند. شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و اسنپ چت محتواهایی تولید می‌کنند که در حالت عمودی قابل پخش است. علاوه بر آن می‌توان از تلویزیون Sero برای نمایش تصاویر نیز استفاده کرد. این دستگاه مجهز به یک میکروفون است و بنابراین کاربر می‌تواند به طور صوتی به آن دستوراتی دهد.

در صورت اتصال گوشی خود به Sero در آن دیگر نیازی به تلفن همراه ندارید، زیرا تمامی اتصال‌های بین گوشی هوشمند و این تلویزیون به خوبی برقرار شده و هرگونه عملیاتی از طریق تلویزیون قابل انجام است. یک از بزرگ‌ترین توانمندی‌های تلویزیون جدید سامسونگ بهره‌گیری از دستیار هوشمند Bixby سامسونگ در آن است. قرار است «سرو» تا پایان ماه آینده با قیمت ۱۸۹۰۰۰ وون (تقریباً ۱۶۰ دلار) در بازار کره‌ جنوبی عرضه شود؛ اما شرکت سامسونگ اعلام نکرده‌است که آیا این تلویزیون را بازار خارج از کره جنوبی هم عرضه خواهد کرد یا نه و اگر قرار است عرضه شود چه زمانی انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا