کنسول و بازی

یوبی‌سافت از بازی Ghost Recon Breakpoint رونمایی کرد

در جریان لایو استریم یوبی سافت از جدیدترین نسخه Ghost Recon، بازی Ghost Recon Breakpoint به‌صورت رسمی معرفی شد.

داستان بازی در مجمع‌الجزایر اقیانوسی Auroa (منطقه‌ای خیالی) روایت می‌شود. در این نسخه بازیکنان دیگر در نقش شکارچی قرار نمی‌گیرند؛ بلکه در اینجا باید از شکار شدن فرار کنید. درواقع Auroa محلی است که شرکت Skell Technology در آنجا قرار دارد؛ شرکتی که در ساخت پهپادهایی با هوش مصنوعی بسیار قوی، تخصص دارد.

در این بازی شما و جوخه‌تان را که متشکل از 3 نفر هستند، در برابر گرگ‌ها (Wolves) قرار می‌دهد. The Wolves روح‌ها (Ghosts) سابق می‌باشند که توسط هنرپیشه‌ هالییود “جان برنتال” که کارکتر او در بازی Cole D. Walker نام دارد، رهبری می‌شوند. به نظر می‌رسد که آنتاگونیست نسخه‌ی جدید، در گذشته، دوست صمیمی شخصیت اصلی بازی، بوده است. بخش زیادی از بازی هم به پیدا کردن آ‌یتم‌های مختلف برای شخصی سازی اسلحه‌ها خواهد گذاشت. شخصی سازی کاراکتر نیز اهمیت بالایی خواهد داشت و با استفاده از گشت و گذار در محیط و به دست آوردن امتیاز می‌توانید کاراکتر خود را گزینه‌های متعددی که در دسترس هستند بسازید.

مانند سری دیویژن، در Ghost Recon Breakpoint هم می‌توانید بازی را چه همراه با دیگر کاربران و چه به صورت تنهایی دنبال کنید. طبق قولی که یوبی سافت داده، از همان زمان عرضه بخش PVP برای تمام کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. در ضمن، سازندگان بازی قول داده‌اند که Breakpoint برای کاربرانی که می‌خواهند تنهایی ماموریت‌ها را انجام بدهند هم تجربه کاملی باشد. به طور کلی، یوبی سافت قول داده بخش‌های مختلف Ghost Recon Breakpoint را با توجه به نظرات کاربران تغییر داده و انتظار می‌رود که شاهد یک پشتیبانی طولانی از این عنوان باشیم.

Ghost Recon Breakpoint در تاریخ 4 اکتبر (جمعه 12 مهر 1398) بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا