سخت افزار

رونمایی Thermaltake از میز گیمینگ با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی

شرکت Thermaltake از یک میز گیمینگ جدید با قابلیت تنظیمات ارتفاع برقی موسوم به Level 20 RGB Battlestation Gaming Desk رونمایی کرد.

این میز گیمینگ که حدود 1200 دلار قیمت دارد دارای یک نوار نورپردازی RGB در لبه‌های میز است که امکان شخصی سازی هرچه بیشتر را به گیمرها می‌دهد. . شاید جالب‌ترین قابلیت این میز، تنظیم برقی ارتفاع با چهار حافظه باشد که به نظر می‌رسد کاربردی باشد. در وجود این قابلیت ساکنین خانه می‌توانند ارتفاع آن را به بسته قد خود تنظیم کنند.

نورپردازی RGB این میز توسط برنامه اختصصی با نام Thermaltake RGB Plus کنترل می شود که با استفاده موتور گیمینگ Thermaltake iTake نورپردازی را به 16.5 میلیون رنگ مختلف شخصی سازی کنید. این میز همچنین با تکنولوژی Razer’s Chroma سازگار بوده و می توانید آن را با دستیار صوتی الکسا آمازون، رنگ های نور پردازی RGB را با استفاده از فرامین صوتی کنترل کنید.

ارتفاع میز گیمینگ Thermaltake بین 70 تا 110 سانتی متر قابل تنظیم است. ابعاد سطح آن 165×75 سانتی متر است که می‌بایست برای اغلب گیمرها کافی باشد. شما می توانید ارتفاع میز را از 27 اینچی برای استفاده صندلی تا 43.3 اینچ برای تجریه بازی به صورت ایستاده تنظیم کنید. همچنین یک سینی کابل برای میز در نظر گرفته شده که شما می توانید کابل های مزاحم کامپیوتر را درون آن قرار دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا