لپ تاپ

رونمایی اچ‌پی از لپ‌تاپ گیمینگ Omen X 2S با دو نمایشگر

اچ پی امروز از جدیدترین لپ تاپ گیمنیگ خود تحت عنوان Omen X 2S رونمایی کرد. این اولین لپ تاپ اچ پی است که بر روی بدنه از دو نمایشگر مجزا استفاده می کند.

این لپ تاپ دارای نمایشگر اصلی 15 اینچی و نمایشگر دوم 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی بوده که در بالای صفحه کلید قرار گرفته است. با توجه به اینکه نمایشگر این لپ تاپ برای بازی کمی کوچک بوده، اچ پی از یک نمایشگر دوم استفاده کرده تا بر روی آن برخی از اعلانات و مشخصات درون بازی نمایش داده شود، اما به صورت کلی صفحه نمایش دوم این لپ‌تاپ مانند مانیتور دوم عمل می‌کند و در صورت نیاز تمام تصویر محیط بازی یا دسکتاپ بر روی آن نمایش داده می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند از صفحه نمایش دوم برای کنترل پخش زنده Twitch، تماشا یوتیوب، پاسخ دادن به پیام‌ها، برنامه‌ها دیگر مانند مرورگرها را اجرا کنید و یا از آن به عنوان نامپد مجازی استفاده کنند. به لحاظ سخت افزاری باید اشاره کنیم که صفحه نمایش اصلی لپ تاپ از رزولوشن 1080p با نرخ بازسازی تصویری 144 هرتز بهره می برد. البته می توان نسخه دیگر را با مانیتور 240 هرتز و یا مدل 4K HDR سفارش داد. صفحه نمایش این غول گیمینگ از فناوری ویژه انویدیا G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند.

قدرت پردازشی این لپ تاپ از پردازنده نسل نهمی Core i9 اینتل تامین کرده و به همراه 32 گیگابایت حافظه رم و حافظه SSD با ظرفیت 2 ترابایت همراهی می کند. همچنین اچ پی برای قدرت پردازش گرافیکی این لپ‌تاپ از کارت گرافیک RTX 2080 استفاده کرده است. اچ پی برای زیبایی بیشتر این لپ‌تاپ، کیبورد آن را به نورپردازی RGB مجهز کرده است که این روزها تبدیل به یک استاندارد برای محصولات گیمینگ شده است. اچ پی برای کارایی بهتر سبستم خنک کننده و دفع سریع‌تر حرارت پردازنده و کارت گرافیک، از خمیر حرارتی برند معروف Grizzly Conductonaut استفاده کرده است. اچ پی برای نسخه پایه این لپ‌تاپ برچسب قیمت 2100 دلاری را در نظر گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا