موبایل و تبلت

اوپو از گوشی میان رده Reno Z رونمایی کرد

شرکت اوپو پس از عرضه پرچمدار جدید خود در سه نسخه Reno، Reno 10x Zoom و نسخه 5G، حال تصمیم گرفته تا نسخه میان رده آن را به اسم Reno Z معرفی کند. در این نسخه خبری از دوربین سلفی بیرون جهنده نبوده و اوپو برای قرار دادن دوربین سلفی از بریدگی ناچ قطره‌ای بر روی صفحه نمایش استفاده کرده است.

محصول جدید اوپو دارای نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19.5 به 9 است. Reno Z همچنین به پردازنده موبایلی کوالکام اسنپدراگون 710 و گرافیک Adreno 616 مجهز بوده و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد.

طراحی گوشی اوپو رینو زد در پنل پشتی، مشابه سایر اعضای خانواده است و اینجا هم لوگوی OPPO، فلش LED و نقطه سرامیکی O-Dot را می‌بینیم که نقش محافظتی برای دوربین‌های عقب دارد. اما تغییر ایجاد شده در جلوی دستگاه، حذف دوربین پاپ آپ و پدیدار شدن یک برش روی نمایشگر است. این ناچ قطره‌ای از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در پشت این گوشی، یک مجموعه دوربین دوگانه را داریم که متشکل از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی است. همانند سایر مدل‌های Reno، این محصول هم از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و سیستم عامل اندروید پای در پوسته‌ ColorOS 6.0 بهره می‌برد. این میان رده قدرتمند برای تامین انرژی خود از باتری 3950 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند؛ همچنین باتری این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه پایه گوشی میان رده اوپو رنو Z با قیمت 150 یورو در رنگ‌های سبز و مشکی در ماه ژوئن برای بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا