گجت و پوشیدنی

رونمایی Bose از هدفون Noise Cancelling 700 با قیمت 399 دلار

شرکت Bose از جدیدترین هدفون خود با نام Noise Cancelling 700 رونمایی کرده که قرار است با قیمت 399 دلار به فروش برسد.

محصول جدید این شرکت یک نسخه بهبودیافته از مدل QC 35 II محسوب می شود که از طراحی جدیدی برخوردار بوده و یک هدبند پیشرفته و ایرکاپ های جدید دارد. به لطف کنترلر لمسی این هدفون، کاربر می تواند تا با ضربه زدن به ایرکاپ ها، موسیقی مورد علاقه خود را تغییر و صدای آن را کم و یا زیاد کند.

حذف صداهای مزاحم در هدفون جدید Bose دارای سطوح مختلف است. البته شما می توانید به طور کلی این قابلیت را غیر فعال کنید تا صدای پیرامون خود را بشنوید. هدفون Noise Cancelling 700 همچنین شامل چهار میکروفن است که موجب افزایش کیفیت صدا در هنگام برقراری تماس می شوند.

دکمه ای در پهلوی ایرکاپ وجود دارد که امکان دستیابی به دستیار گوگل و یا الکسا را فراهم می آورد. هدفون مدل 700 شامل ویژگی جدیدی به نام Bose AR بوده که با کمک حسگرهای حرکتی خود و GPS، قادر به ردیابی حرکت کاربر و ارائه اطلاعات درباره محیط پیرامون است.

شرکت Bose غیر از هدفون حذف نویز 700 ، ایربادهای 500 را نیز معرفی کرده است. این ایربادها در اواخر سال 2019 عرضه می شوند و شباهت زیادی به نسخه بروز شده SoundSport Free دارند. هدفون Noise Cancelling 700 در سال 2020 روانه بازار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا