نرم افزار و اینترنت

تلگرام 5.7 با بهبود حریم خصوصی و چند قابلیت جدید منتشر شد

سازندگان تلگرام در اقدامی نسخه 5.7 اپلیکیشن خود را با هدف بهبود حریم خصوصی و اضافه شدن ویژگی گروه موازی کانال برای اندروید و آی او اس منتشر کردند.

اول از همه، تلگرام در حال حاضر به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید که چه کسی می تواند شماره تلفن شما را ببینید، چه اینکه مخاطبین شما باشد یا هیچ فرد دیگر یا یک لیست سفید را مشخص کنید. برای حفظ حریم خصوصی آگاهانه، این علاوه بر عالی است و اولین بار که آپدیت انجام شد من این گزینه را به میل خود تغییر دادم. بعد اینکه شما در این آپدیت می توانید افراد یا گروه ها را به یک استثنا “همیشه یا هرگز” برای حریم خصوصی به اشتراک بگذارید. این بدان معنی است که شما می توانید چیزی را با یک گروه به اشتراک بگذارید، اما دیگری نمی توانید آن را ببیند. تنظیمات مربوطه هنگام ورود یا خروج کاربر جدید به صورت خودکار به روز می شود.

ربات ها نیز با داشتن یکپارچه سازی وب کامل و یکپارچه پیشرفت ویژه ای را دریافت می کنند. این بدان معنی است که شما می توانید یکی از آنها را برای ورود به برخی از خدمات با تلگرام زمانی که شما یک لینک ضربه بزنید استفاده کنید، به این معنی که شما می توانید با زمان بارگذاری صفحه وارد شوید. امکانات بر مبنای این ویژگی بسیار بی پایان هستند.

در نسخه جدید کاربران می توانند پیش نمایشی از اسناد با فرمت PDF هنگام ارسال، مشاهده نمایند. همچنین امکان اضافه کردن فرمت های مختلف (مانند Bold، Italic و …) هنگام تایپ متن نیز برای کاربران فراهم شده است. در گروه و کانال شاهد اضافه شدن چند قابلیت جدید هستیم که شامل اضافه شدن دکمه Discuss و امکان انتخاب گروه پرسش و پاسخ یا گروه پشتیبانی به کانال ها، امکان مشاهده کانال های پابلیک، حتی در صورت نداشتن اکانت تلگرام و همخوانی بات ها با سرویس های مختلف وب می شود.

هم اکنون می توانید با مراجعه به بخش Updates اپلیکیشن اپ استور یا مراجعه به قسمت My Apps & Games در گوگل پلی، اپلیکیشن تلگرام را به آخرین نسخه به روزرسانی کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا