لپ تاپ

سامسونگ از نسل جدید لپ‌تاپ Notebook 7 رونمایی کرد

سامسونگ از نسل جدید لپ تاپ های سری Notebook 7 رونمایی کرد. مدل کوچکتر که نوت بوک 7 نامیده می‌شود دارای دو نسخه 13 و 15 اینچی است و نمایشگرهایی با پنل 13 و 15 اینچی را در اختیار کاربران ارائه می‌دهد و برخلاف مک‌بوک‌های اپل، انبوهی از پورت‌های کاربردی را در حاشیه خود به همراه دارد.

این پورت‌ها شامل دو درگاه USB 3.0، یک پورت USB-C، یک درگاه HDMI و یک اسلات برای خواندن کارت‌های microSD است؛ در این حالت هیچ دانگلی نیز برای اضافه کردن نمایشگرهای خارجی نیاز نیست. در نظر داشته باشید که این لپ‌تاپ‌ها فاقد درگاه مستقل Ethernet هستند و برای اتصال به شبکه حتماً باید از درگاه Wi-Fi و یا مبدل‌های دیگر استفاده کنید.

نوت بوک 7، دارای پردازنده نسل هشتمی اینتل، حداکثر 8 گیگابایت رم، سنسور اثر انگشت، نمایشگر 13 اینچی 1080p، کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250، و حافظه داخلی 512 گیگابایت است. دستگاه توانایی اضافه کردن یک حافظه SSD جداگانه را نیز دارد؛ این قابلیت تنها در نسخه 15 اینچی موجود است و نسخه 13 اینچی چنین امکانی نخواهد داشت. این لپ‌تاپ‌ها قیمت‌هایی از 999 دلار به بالا خواهند داشت.

نسخه 15 اینچی لپ تاپ که نوت بوک 7 فورس نام دارد شبیه به مدل نوت بوک 7 است. این دستگاه که 500 دلار گران است از کارت گرافیک Nvidia GTX 1650، حافظه رم تا 24 گیگابایت و البته درگاه Ethernet به همراه دو اسلات داخلی برای افزایش حافظه بهره می برد. این دستگاه طبق گفته سامسونگ مناسب انجام اعمالی مانند ویرایش فیلم و بازی است ولی اگر بخواهیم به آن به صورت عادلانه نگاه کنیم، بسیاری از محصولات با قیمت زیر 1000 دلار نیز در بازار وجود دارند که کارت‌های گرافیکی مانند GTX 1650 و یا حتی قدرتمندتر از آن نیز دارند.

سامسونگ برای این لپ‌تاپ باتری 43 وات ساعتی را نیز در نظر گرفته که شاید این مورد نیز جای داشت تا مقادیر بیشتری به خود ببیند و طول عمر بیشتری را برای دستگاه رقم بزند. هر دو این محصولات از یک ماه و نیم دیگر در بازار عرضه خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا