موبایل و تبلت

انتشار رندرهایی از گوشی گلکسی نوت 10

با ورود به تابستان شاهد افزایش چشمگیر اخبار و شایعات در خصوص پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی نوت 10 هستیم. در بنچمارک‌هایی که اخیراً از این پرچمدار منتشر شده بود شاهد استفاده از یک تراشه جدید در نوت 10 بودیم؛ حال به تازگی رندر سه بعدی از این پرچمدار منتشر شده است که به ظاهر متفاوت و نه چندان جذاب این پرچمدار اشاره دارد.

اگر به رندر گلکسی نوت ۱۰ توجه داشته باشید، بلندگوی مکالمه خیلی کشیده تر از گلکسی اس ۱۰ به نظر می رسد و این می تواند نوید یک بلندگوی دوم با کیفیت تر را بدهد. دوربین سلفی در سوراخ نمایشگری که روی محور عمودی نمایشگر قرار گرفته، دیده می شود، این طراحی متقارن به مراتب بهتر از سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ است که با هر بار باز کردن نوتیفیکیشن، دست شما روی این دوربین کشیده شود.

البته به گفته منبع منتشر کننده این خبر، رندرهای منتشر شده از نوت 10 مربوط به نسخه پایه آن با صفحه نمایش 6.3 اینچی می‌شود و ممکن است سامسونگ در نسخه ویژه این محصول از دو دوربین سلفی استفاده کرده باشد؛ البته تا این لحظه اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری و ظاهری نوت 10 پرو منتشر نشده است.

در رندر منتشر شده شاهد استفاده از ماژول دوربین سه گانه به صورت عمودی در پرچمدار گلکسی نوت 10 هستیم؛ پیش از  این ماژول دوربین در پرچمداران نوت 10 به شکل افقی نصب می‌شد، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا طراحی سری نوت را به طور کلی تغییر دهد. در پرچمداران حال حاضر سامسونگ دکمه خاموش و روشن دستگاه در سمت راست بدنه قرار دارد، اما با حذف دکمه بیکسبی از نوت 10، این دکمه در سمت چپ دستگاه و در زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است؛ البته یک منبع معتبر مدعی شده است که با دو بار فشردن دکمه خاموش و روشن نوت 10، دستیار هوشمند بیکسبی فعال خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا