کنسول و بازی

یوبی‌سافت از سرویس اشتراک ویژه +UPlay رونمایی کرد

شرکت یوبی سافت از سرویس اشتراک ماهیانه +UPlay برای کامپیوتر و سرویس گوگل استادیا رونمایی کرد. این سرویس +Uplay نام دارد و قرار است ماهیانه ۱۵ دلار برایتان خرج بردارد.

کاربران با پرداخت حق اشتراک ماهیانه، دسترسی نامحدود به بیش از 100 بازی یوبی سافت خواهند داشت. این محتویات شامل بازی‌های پیشِ‌رو، نسخه‌های خاص و Premium و تمامی محتویات پس از عرضه و DLCها نیز می‌شود.

سرویس یو‌پلی پلاس از ۱۲ شهریور ماه امسال فعال شده و در همان زمان شامل بیش از ۱۰۰ بازی خواهد بود. از بین این بازی‌ها می‌توان به دیویژن ۲ و اساسین کرید آدیسه و البته بتا Ghost Recon Breakpoint اشاره کرد. همانطور که اشاره شد قیمت این اشتراک ماهی ۱۵ دلار است که نسبت به رقبای دیگر آن کمی زیاد به حساب می‌آید. اما باید در نظر داشته باشید که تمامی بازی‌های قدیمی و جدید یوبیسافت شامل این سرویس می‌شوند.

همچنین می‌توانید بازی‌ها را به صورت مستقیم برروی کامپیوتر خود دانلود کرده تا بازی‌هایی که به صورت آفلاین در دسترس هستند را بدون اتصال به اینترنت بازی کنید. علاوه بر این، اعضای این سرویس به صورت خودکار به تمامی بتاها و برنامه‌های Early Access شرکت Ubisoft دسترسی خواهند داشت.

سرویس Uplay Plus از تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور) شروع به کار خواهد کرد ولی آن دسته از افرادی که از همین الان تا 15 آگوست (24 مرداد) ثبت‌نام کنند می‌توانند از 12 شهریور تا 8 مهر به صورت رایگان از Uplay Plus استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا