موبایل و تبلت

گوشی Elephone U2 با تراشه هلیو P70 رونمایی کرد

شرکت الفون به تازگی از گوشی هوشمند میان رده Elephone U2 با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ پرده برداری کرد. الفون یو 2 به یک نمایشگر 6.26 اینچی ساخت شرکت BOE با وضوح فول اچ دی پلاس تجهیز شده است. این نمایشگر نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ 93.1 درصدی را ارائه می‌کند و روشنایی 500 نیت را به همراه دارد. قاب پشتی گوشی شیشه‌ای است و حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز بسیار باریک هستند و ضخامت آن‌ها تنها 3.48 میلی‌متر خواهد بود.

قدرت پردازشی گوشی توسط پردازنده مدیاتک هلیو P70 تامین کرده و در کنار 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. در پنل پشتی شاهد قرارگیری دوربین سه گانه هستیم که شامل سه سنسور 16، 5 و 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 و قابلیت Super Night می شود.

در بالای قاب نیز یک ماژول دوربین دوگانه‌ی سلفی به صورت پاپ آپ حضور دارد که شامل دو سنسور 16 + 2 مگاپیکسلی می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی قرار دارد و اگر نمی‌خواهید از آن استفاده کنید٬ می‌توانید با چهره‌ خود قفل گوشی‌تان را باز کنید.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حضور تراشه‌ی صوتی ٬NXP Smart PA باتری 3,250 میلی‌آمپر ساعتی با بهره‌گیری از شارژ سریع و سیستم عامل اندروید 9 اشاره کرد. گوشی الفون U2 قرار است در دو نسخه مجهز به 4 گیگ رم + 64 گیگ حافظه‌ی داخلی و 6 گیگ رم + 128 گیگ عرضه شود. قیمت این دو نسخه نیز به ترتیب 189.99 و 249.99 دلار خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا