مرورگر گوگل کروم قابلیتی های پنهانی دارد که بیشتر کاربران از آن بی خبر هستند، که می توان به گرفتن اسکرین شات از سایت بدون نیاز به افزونه در مرورگر اشاره کرد. حال در این آموزش، قصد داریم تا به شما نحوه استفاده از این قابلیت را به شما آموزش خواهیم داد.

بدین منطور مرورگر گوگل کروم را باز کرده و از بالای صفحه سمت راست بر روی سه نقظه کلیک کنید. سپس از زیر منوی More Tools، گزینه Developer Tools را کلیک کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از کلیدهای Ctrl+Shift+I در ویندوز یا Command+Shift+I در مک، وارد این قسمت شوید.

اکنون در پنل سمت راست روی سه نقطه کلیک و گزینه Run Command را انتخاب کنید. برای راحتی و سرعت در کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+P در ویندوز و Command+Shift+P در مکاستفاده کنید.

حالا صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در خط فرمان آن Screenshot را تایپ کنید و سپس از بین گزینه‌های ظاهرشده، گزینه‌ Capture full-size screenshot را انتخاب کنید.

در نهایت اسکرین شات گرفته شده به خودکار ذخیره می شود. در صورتی اسکرین‌شات به‌صورت خودکار ذخیره نشد، پنجره‌ای برای ذخیره عکس بازخواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *