فناوری

امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت از طریق پنل مشترکان مخابرات فراهم شد

در هفته‌های گذشته در راستای خدمات و پشتیبانی ضعیف اپراتورهای اینترنت، وزیر ارتباطات مهلت ۲ هفته‌ای را برای اصلاح وضعیت خدمت‌رسانی اینترنت برای این شرکت‌ها مشخص کرده بود؛ حال با گذشت 10 روز از این موضوع، شرکت مخابرات ایران از امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت با استفاده از پنل کاربری مشتریان خبر داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری در خصوص لزوم ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با صحت و دقت مناسب اظهار داشت:

در همین راستا تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریع‌ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره‌مند شوند. با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می‌توانند موارد مربوط به درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند. به تمام مشتریان اطمینان می‌دهیم که با استفاده از پنل کاربری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام درخواست‌های مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می‌شود.

به گفته مجید صدری مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی می‌توانند علاوه بر ارائه درخواست‌های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواست‌های پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.

حدود 10 روز پیش وزیر ارتباطات با اخذ تماس با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر اینترنت، کیفیت پاسخ‌گویی سرویس دهندگان اینترنت را ضعیف ارزیابی کرد و با بیان اینکه «کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.» این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط را شایسته مردم ندانست و تاکید کرد:: فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا