اینکه راد فرگوسن (Rod Fergusson) از استودیوی The Coalition (که در حال حاضر به خاطر کار کردن روی Gears 5 حسابی مشغول است)،‌ در Epic Games باقی نماند تا Fortnite را کنسل کند یک خوش شانسی بزرگ برای این شرکت بود. این عنوان هنوز هم در حال رقم زدن موفقیت‌های تجاری و مالی بسیار بزرگ برای Epic Games است.

در همین راستا، موسسه تحقیقاتی سوپر دیتا (SuperData) که وظیفه بررسی فروش و درآمد دیجیتالی بازی های ویدیویی را برعهده دارد، گزارش جدیدی از میزان درآمد بازی فورتنایت در ماه مه سال 2019 میلادی منتشر کرده که از درآمد 203 میلیون دلاری این اثر حکایت دارد.

در حالی که این بازی بیشترین درآمد به دست آمده از فروش بازی‌ها روی کنسول‌ها را دارا بوده است، این مقام را با کنار زدن بازی‌هایی نظیر FIFA 19 و Mortal Kombat 11 به دست آورده است و روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز پس از League of Legends و Dungeon Fighter Online موفق به کسب رتبه پنجم شده است.

با این حال وضعیت این بازی روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند موبایل زیاد تعریفی نیست. یکه تاز‌های این دسته بندی بازی‌های Honour of Kings و Perfect World هستند که باعث انجام کاری شده‌اند که Fortnite حتی در جمع ۱۰ بازی پرفروش این دسته بندی نیز قرار نگیرد.

در حال حاضر بازی فورتنایت به صورت کاملا رایگان روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، گوشی های موبایل iOS و اندروید و همچنین رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. گفتنی است؛ فصل دهم بازی برای عرضه در روز 27 تیر سال جاری (18 ژوئن) برنامه ریزی شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *