موبایل و تبلت

آپدیت جدید بتای وان‌پلاس 6 و 6T با بهبودهای فراوان از راه رسید

شرکت وان پلاس به تازگی بسته بروزرسانی جدید بتا موسوم به OxygenOS Open Beta برای گوشی های وان پلاس 6 و 6T با بهبودهایی در برنامه های جدید صفحه نمایش، اعلانهای آب و هوا و برنامه های کاربردی منتشر شده است.

این به روزرسانی بیش از هرچیز به خاطر به روزرسانی های امنیتی خود مهم ارزیابی شد. اکنون نسخه بتای جدید برای این دو گوشی شامل برنامه های بهبود مدیریت وضعیت آب و هوا و بهبود جستجوی مخاطبین در برنامه تلفن همراه است. افزون بر این، این نسخه بتا به روز رسانی ویژه ای برای رفع برخی از اشکالات عمومی دارد و پیمایش برای تغییر بین صفحات نیز بهبود یافته است. بهینه سازی رابط کاربری نیز به شما این امکان را می دهد که از این برنامه به شکلی دقیق تر استفاده کنید.

جلوه های انیمیشنی این گوشی ها نیز در هنگام تغییر بین صفحات بهبود یافته است. در کنار همه این موارد، کاربران به سهولت به جستجو بین مخاطبین می پردازند. پاسخهای سریع گوشی نیز بهینه سازی شده و پشتیبانی از ویرایش واکنش سریع نیز ارتقا یافته است. البته همه به روزرسانی های مذکور تنها در شرایطی در دسترس خواهد بود که گوشی خود را به نسخه بتای جدید به روزرسانی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا