صوتی و تصویری

رونمایی مانیتورهای گیمینگ جدید AOC با نرخ پاسخ‌دهی 0.5 میلی‌ثانیه

شرکت AOC به تازگی از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ خود با نرخ پاسخ دهی 0.5 میلی ثانیه رونمایی کرد. این دو مانیتور شامل مدل ۲۷ اینچی با نام AOC Agon AG271FZ2 و دیگری مدل ۲۴.۵ اینچی با نام AOC Agon AG251FZ2 است.

هر دو مانیتور دارای پنل هایی با نرخ به‌روزرسانی 240 هرتز بوده و سرعت پاسخ به فرکانس آنها تنها 0.5 میلی ثانیه است. در نتیجه می‌توان گفت که تقریباً هیچ فریم و یا صحنه‌ای را از دست نداده و با حرفه‌ای ترین کارت‌های گرافیک هم قادر به بازی در اوج فریم خواهید بود. هر دو از  فناوری AMD FreeSync و استاندارد اولیه HDR پشتیبانی می‌کنند و دارای رزولوشن 1080p هستند.

هر دو نمایشگر مجهز به اتصال DisplayPort، HDMI 2.0، DVI-D و همچنین ورودی‌های VGA به‌علاوه‌ درگاه داخلی با چهار پورت USB 3.0 و پورت فناوری شارژ سریع هستند. از نظر سیستم صوتی، مانیتورهای جدید AOC مجهز به یک جفت اسپیکر ۳ واتی هستند و از نظر طراحی ظاهری نیز، هر دو نمایشگر با استند پایه‌ بلند با قابلیت چرخش و تنظیم شیب به بازار عرضه می‌شوند.

نمایشگرهای جدید AOC از قابلیت QuickSwitch Controller بهره می‌برند که به گیمرها این امکان را می‌دهد بتوانند سه حالت بازی سفارشی‌‌شده ایجاد کنند و بین آن‌ها به‌سرعت و تنها با فشردن یک دکمه سوئیچ کنند. یکی از ویژگی‌های قابل تنظیم در بازی، Shadow Control است که به گیمرها کمک می‌کنند تا بتوانند قسمت‌های تاریک نمایشگر را براساس آنچه روی نمایشگر مشاهده می‌کنند، روشن‌تر یا تاریک‌تر کنند.

Agon AG251FZ2 و Agon AG271FZ2 از پنل های TN برخوردار بوده پس نمی‌توانید روی کاربردهای گرافیکی و برنامه‌های تخصصی گرافیکی روی آنها حساب باز کرد. هر دو محصول با امکان نمایش 16.8 میلیون رنگ را دارا خواهند بود. Agon AG271FZ2 که مدل 27 اینچی است، با قیمت 380 دلار و Agon AG251FZ2 هم با قیمت 330 دلار راهی بازارهای جهانی شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا