فناوری

دوربین کانن G7X III با پشتیبانی از پخش زنده یوتیوب معرفی شد

کانن امروز از دوربین دیجیتال جدید PowerShot G7 X III برای علاقمندان به پخش زنده یوتیوب رونمایی کرد. دوربین جدید کانن دارای لنز معادل 24 تا 100 میلیمتری با دریچه دیافراگم f/1.8-2.8 است. مدل G7 X III از سنسور 20 مگاپیکسلی CMOS با قطر یک اینچ و پردازنده تصویر DIGIC استفاده می کند که به قابلیت Stacked برای ثبت دقیق جزئیات توسط کاربر مجهز شده است. کانن همچنین قابلیت های جدیدی در این دوربین قرار داده که می تواند برای کاربران یوتیوب مورد توجه قرار گیرد.

یکی از ویژگی های این دوربین، امکان فیلم برداری 4K با نرخ فریم در ثانیه است. همچنین امکان استریم ویدیو از طریق وای فای به یوتیوب برای کاربران فراهم شده است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به ورودی میکروفون و پورت USB-C برای شارژ دستگاه اشاره نمود. علاوه بر این، کانن از نسخه بهبود یافته دوربین کامپکت پریمیوم G5 X تحت عنوان G5 X Mark II رونمایی کرده است. مهمترین مزیت G5 X Mark II نسبت به دوربین G7 X III منظره یاب الکترونیکی اولد و زوم ۵ برابری اپتیکال است.

این دوبین هم به لنز معادل ۲۴ تا ۱۲۰ میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/1.8-2.8 مجهز شده که علی رغم دیافراگم بزرگ محدوده زوم قابل توجهی را نیز پوشش می دهد. پردازشگر تصویر DIGIC 8 در کنار سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CMOS با قطر ۱ اینچ و فناوری لایه ای هم تفاوتی با G7 X III ندارد. کانن از ماه آینده دوربین G7 X III را در رنگ های مشکی و نقره ای و با قیمت ۷۴۹ دلار و G5 X Mark II را در رنگ مشکی و با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا