شرکت VAIO از لپ تاپ 12 اینچی جدید SX12 رونمایی کرده که تعداد پورت هایش از دستگاه هایی با ابعاد چند برابر آن نیز بیشتر است. این لپ تاپ که مدل به روز شده S11 به شمار می رود، استفاده بسیار بهینه تری از فضا می کند و در ابعاد مشابه، از صفحه نمایش و کیبوردی بزرگتر بهره می برد.

یکی ویژگی های مهم این لپ تاپ میزان استفاده انواع مختلفی از پورت ها است. به طوریکه این لپ تاپ دارای سه پورت USB با اندازه استاندارد، یک درگاه USB نوع C برای شارژ کردن، HDMI، درگاه حافظه SD با اندازه کامل، جک 3.5 میلیمتری هدفون و میکروفون، پورت اترنت و حتی خروجی VGA است.

لپ تاپ SX12 همچنین از پردازنده چهارهسته ای نسل هشتمی Core i5 یا Core i7 اینتل استفاده کرده و قادر است که به مودم LTE تجهیز شود. وزن این لپ تاپ وایو نیز حدود 888 گرم است. لپ تاپ وایو SX12 از این هفته در ژاپن به فروش خواهید رسید و بسته به حافظه، چیپست و رنگ انتخابی قیمتی بین 1000 تا 2000 دلار خواهد داشت.

هنوز حرفی از عرضه این محصول در کشورهای دیگر زده نشده اما با توجه به فروش مدل های دیگر، انتظار می رود این لپ تاپ هم در بازارهای جهانی به فروش برسد. در هرحال این دستگاه نشان می دهد ساخت یک لپ تاپ باریک و سبک بدون حذف پورت ها امکان پذیر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *