فناوری

انتشار تصاویر جدید از تبلت گلکسی اس 6 سامسونگ

این روزهای بازار تبلت شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارد و این موضوع باعث شده است تا سامسونگ به فکر ساخت نسخه جدید تبلت‌های خود باشد. به تازگی رندرهای جدیدی از تبلت گلکسی تب S6 سامسونگ منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از قلم هوشمند آهن ربایی در قسمت پشتی دستگاه هستیم.

انتظار می‌رود گلکسی تب S6 در رویداد آنپکد در کنار گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ یا حتی ممکن است کمی دیرتر در نمایشگاه IFA برلین معرفی شود. باتوجه به تصاویر منتشرشده به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی در سه رنگ آبی، خاکستری و رزگلد باشیم.

به گفته منابع معتبر، رندرهای منتشر شده از تبلت گلکسی تب S6 رسمی بوده و سامسونگ قصد دارد تا قابلیت‌های ویژه‌ای را بر پایه قلم هوشمند S Pen در این محصول قرار دهد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قلم هوشمند S Pen به شکل آهن ربایی بر روی قسمت پشتی تبلت گلکسی S6 و در زیر دوربین دو گانه این محصول قرار گرفته است؛ این اولین بار است که سامسونگ از این قابلیت در تبلت‌های خود استفاده می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی تب اس ۶ می‌تواند به کیبورد جداگانه‌ای متصل شود. به‌نظر می‌رسد کیبورد به‌صورت مغناطیسی به تبلت وصل می‌شود و دارای تکیه‌گاهی است که برای قرار دادن تبلت روی میز و کار کردن با آن مناسب است. همچنین این کیبورد جداشدنی trackpad نیز دارد. با توجه به اخبار فاش‌شده‌ی قبلی، انتظار می‌رود تبلت جدید سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۵۵، به‌‌همراه ظرفیت حافظه‌ رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا