گجت و پوشیدنی

گلکسی واچ سامسونگ آپدیت جدید نرم افزاری دریافت کرد

سامسونگ به تازگی بروزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای ساعت هوشمند گلکسی واچ منتشر کرده است. این نسخه جدید سیستم عامل ابتدا برای کاربران ساعت هوشمند سامسونگ در ایالات متحده و کره جنوبی ارائه شده است. این به روز رسانی که R810XXU1CSG4 نام دارد در حجمی بیش از 15 مگابایت ارائه شده است.

گفته می شود که مدل ۴۲ و ۴۶ میلیمتری گلکسی واچ در بروزرسانی اخیر، از یک سیستم عامل جدید بهره می برند. این شرکت تغییرات مهمی را روی گلکسی واچ اعمال کرده که از میان آن ها می توان به قابلیت ردیابی فعالیت های زیر آب و حذف همگام سازی خودکار زنگ هشدار اشاره کرد. این ساعت هوشمند پس از گیر S3 تولید شده و در واقع جانشینی برای این دستگاه به شمار می آید.

تغییر بزرگ دیگر این است که از این پس می توانید توانایی همگام سازی اتوماتیک برای آلارم ها را از گوشی های هوشمند خود در ساعت ها فعال یاغیرفعال کنید. این به این معنی است که می توانید آلارم های مختلف و چندگانه را روی گوشی های خود یا ساعت هوشمندتان فعال کنید.

نصب این سیستم عامل جدید شامل ورود به برنامه Wearable در تلفن هوشمند و بررسی به روز رسانی های جدید است. به طور معمول، به روز رسانی به شکل خودکار انجام می شود اما ممکن است ورود آن به کشورهای مختلف کمی طول بکشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا