نرم افزار و اینترنت

رابط‌کاربری One UI 2.0 سامسونگ با ویژگی‌های جدید در اندروید Q منتشر می شود

از اواخر سال گذشته بود که اولین اطلاعات در مورد رابط کاربری جدید سامسونگ منتشر شد و این شرکت در مراسم توسعه دهندگان خود برای اولین بار در دی ماه گذشته رونمایی کرده و گوشی‌های سری گلکسی اس 9 و نوت 9 را به عنوان اولین دستگاه‌ها به آن آپدیت کرد. حالا خبرهای جدید نوید نسخه دوم One UI را می‌دهند که قرار است بسیاری از نقص‌های نسخه فعلی را رفع کند.

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ همراه با اندروید کیو عرضه خواهد شد. بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، جدیدترین قابلیت‌های کاربردی و بصری سیستم عامل اندروید 10 را در رابط کاربری One UI 2.0 اعمال می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دومین نسخه رابط کاربری One UI مجهز شدن به ابزار Digital Wellbeing پیش‌فرض اندروید گوگل همراه با حالت تمرکز (Focus Mode) است. با استفاده از این دو می‌توان الگوی استفاده از گوشی هوشمند و اپلیکیشن‌های مختلف را به وسیله اعمال یک سری محدودیت کنترل کرد.

کنترل‌های دسترسی ویژه برای عملکرد هر بخش، منوی تنظیمات برای لهجه‌های زبان گفتاری و یک منوی اشتراک گذاری ویژه که به صورت کامل متحول شده قابلیت‌های ویژه اندروید Qهستند که سامسونگ می‌تواند با اندکی تغییر آنها را به One UI 2.0 نیز بیاورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا