سخت افزار

رونمایی اچ‌پی از کامپیوتر Z6 G4 با کارت گرافیک Quadro RTX انویدیا

اچ‌پی به تازگی از نسل چهارم کامپیوتر قدرتمند مدل Z6 G4 رونمایی کرد. ایستگاه کاری HP Z6 G4 برای رندر، تولید محتوا، ایستگاه کاری، 3D، تولید انیمیشن، ادیت محتوا با حجم بالا و… را به خوبی پردازش خواهد کرد.

اچ پی از سری جدید پردازنده های Intel Xeon Scalable در کامپیوترهای Z6 استفاده کرده است که با حداکثر 48 هسته، قدرتی بی حد و مرز را در اختیار شما قرار می دهد. در این دستگاه همچنین می توان تا 384 گیگابایت ECC حافظه DDR4 به همراه 6 اسلات PCIe راه اندازی کرد.

از آنجایی که مادربرد مورد استفاده در این کامپیوتر با دو اسلات PCI-E 3.0 X16 تجهیز شده است، می تواند تا دو کارت گرافیک را به صورت همزمان هندل نماید. پردازش های گرافیکی در Z6 بر عهده کارت های گرافیک Quadro RTX از کمپانی NVIDIA است. از جمله این کارت گرافیک ها می توان به NVIDIA Quadro RTX 6000 اشاره کرد.

ویژگی اصلی HP Z6 G4 قابلیت گسترش و ارتقاء آن است. شما در حین خرید آنها، کامپیوتر را با یک پردازنده زئون تحویل گرفته و یک کارت گرافیک هم در داخل آن نصب شده است. اما کاربران می توانند یک پردازنده Xeon W دیگر را بدان اضافه کرده و یا در صورت نیاز یک کارت گرافیک Quadro دیگر هم در آن نصب کنند. همچنین از نظر حافظه رم و ذخیره سازی نیز قابل ارتقاء است. شروع قیمت کامپیوترهای ایستگاه کاری HP Z6 از 1829 دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا