موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی گلکسی A50

گلکسی A50 سامسونگ یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین گوشی‌های میان‌رده این کمپانی است که مدت زیادی از رونمایی آن نمی‌گذرد. سامسونگ این گوشی میان‌رده را به گونه‌ای طراحی کرده و ساخته است که به عنوان یک گوشی قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه در بین کاربران در سراسر دنیا معروف شده است.

در همین راستا، زک نلسون با کانال یوتیوب JerryRigEverything به سراغ به این گوشی رفته و آن در برابر شکنجه های مختلف، مورد آزمایش قرار داده است. نمایشگر گلکسی A50 که به وسیله گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود، در سطح 6 (با مقیاس Mohs) خراش برمی‌دارد اما در سطح 7 این شیارها و خراش‌ها شدید‌تر خواهد شد. ضمناً نمایشگر این گوشی برای مدت 30 ثانیه در برابر حرارت مستقیم فندک قرار داده شده است و خوشبختانه بعد از این تست، بدون هیچ مشکلی، همچنان کار می‌کند.

همچنین حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی A50 به دلیل اپتیکال بودن در مقابل خط و خش مشکلی در عملکرد خود نشان نمی دهد. علاوه بر این بعد از خم کردن گوشی، آثاری از شکستگی در قسمت بیرونی آن دیده نشده اما از درون گوشی صدای شکستگی به گوش می‌رسد. بعد از اتمام این تست مقاومت گلکسی A50 به نظر کارایی خود را حفظ کرده و مشکلی در هنگام کار کردن با آن دیده نمی‌شود. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی تست مقاومت این گوشی دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا