صوتی و تصویری

رونمایی ایسر از مانیتورهای گیمینگ Nitro XF2

ایسر به تازگی سری جدیدی از مانیتورهای مخصوص بازی با نام Nitro XF2 رونمایی کرده که در دو مدل 25 اینچی و 27 اینچی عرضه می شود. این مانیتورهای جدید دارای نرخ پاسخ دهی کمتر 1 میلی ثانیه هستند. به طوریکه زمان پاسخ دهی در حالت Overdrive در مدل XF252Q حدود 3 میلی ثانیه و در مدل XF272X به 0.2 میلی ثانیه می باشد.

البته در حالت استاندارد این زمان روی هر دو مدل به 3ms کاهش می‌یابد. هر دو مانیتور با وضوح 1080p عرضه خواهند شد که البته تعجب برانگیز نیست زیرا مانیتورهایی با چنین نرخ نوسازی و زمان پاسخ دهی سریعی معمولا به شکل Full HD در دسترس قرار می‌گیرند. این مانیتورها همچنین از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند.

به علاوه این دو مانیتور از روشنایی 400 نیت، پشتیبانی از HDR 10 و میزان کنترانست 100 میلیون به 1 بهره می‌برند. قابلیت‌های متعلق به ایسر مانند Acer Vision Care Health و Acer Game Mode نیز در آنها حضور داشته و قابلیت‌های ارتباطی شامل یک جفت HDMI و یک عدد DisplayPort می‌باشد.

ایسر قیمت XF252Q را 350 دلار اعلام کرده و از همین حالا قابل تهیه است. اما مدل بزرگ‌تر XF272X مدتی بعد در همین ماه با قیمت 450 دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این مانیتورها در خارج از ایالات متحده عرضه می‌شوند یا خیر اما جزئیات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد. همچنین اگر به دنبال مانیتور کوچک‌تر با زمان پاسخ دهی کمی کندتر هستید می‌توانید به سراغ Acer Predator XN253QX بروید که در ماه جولای عرضه شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا