صوتی و تصویری

تلویزیون هوشمند آنر ویژن با سیستم عامل هارمونی رونمایی شد

با گذشت یک روز از معرفی سیستم عامل هارمونی، هواوی اعلام کرد که این سیستم عامل بر روی سایر دستگا‌ه‌های هوشمند قابل استفاده است. در همین راستا اولین محصول جدید مبتنی سیستم عامل هارمونی که تلویزیون هوشمند آنر ویژن بوده، به طور رسمی معرفی شده است.

آنر ویژن یک تلویزیون هوشمند 55 اینچی محسوب می شود که در دو مدل استاندارد و پرو به بازار عرضه خواهد شد. رزولوشن این تلویزیون 4K UHD بوده و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می رسد. زاویه دید پنل آنر ویژن 178 درجه اعلام دشه و می تواند 87 درصد فضای رنگی NTSC را پوشش دهد. این تلویزیون جذاب به تراشه 4 هسته‌ای HONGHU 818 مجهز شده است و اولین تلویزیون هوشمندی است که به همراه سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی تولید می‌شود.

سیستم عامل هارمونی تعامل بین دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل را بسیار آسان می‌کند و این دستگاه‌های هوشمند می‌توانند با استفاده از قابلیت Magic-link به یکدیگر متصل شوند و محتوا و تصاویر را به راحتی به اشتراک بگذارند. این تلویزیون هوشمند در یک نسخه ویژه با نام Vision TV Pro عرضه خواهد شد که به دوربین بیرون جهنده برای برقراری تماس تصویری با کیفیت 1080P در نظر گرفته شده است. تفاوت دیگر مدل پرو و استاندارد در حافظه داخلی (32 گیگابایت در مقابل 16 گیگابایت) است. هر دو مدل از 2 گیگابایت حافظه رم بهره می برند.

ضخامت بدنه این تلویزیون تنها 6.9 میلی‌متر است و برای بخش درگاه‌ها و قطعات سخت افزاری، یک قاب فلزی با طراحی سه بعدی در نظر گرفته شده است و در قسمت زیرین آن از نورپردازی RGB برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. ارتباط صوتی با تلویزیون هم از طریق شش میکروفون تعبیه شده در بدنه می شود. از طریق فرمان های صوتی می توانید هم خود تلویزیون و هم دیگر دستگاه های متصل به آن را کنترل کنید. آنر ویژن در نسخه استاندارد با قیمت حدودی 550 دلار و در نسخهپرو با قیمت حدود 680 دلار به فروش خواهد رسید. فعلاً این محصول برای بازار چین عرضه شده اما احتمالاً در دیگر مناطق جهان هم شاهد حضورش باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا