موبایل و تبلت

سامسونگ از دو گوشی گلکسی A30s و گلکسی A50s رونمایی کرد

سامسونگ از دو گوشی گلکسی A50s و گلکسی A30s رونمایی کرد. گلکسی ای ۵۰ اس و گلکسی ای ۳۰ اس نسبت به نسخه های اصلی خود دستخوش تغییراتی مثبت شده‌اند. در حال حاضر گلکسی A50 پرفروش ترین گوشی سری A این برند کره ای محسوب می شود.

گلکسی A50s

یکی از تغییرات اصلی این موبایل به حالت تمام‌نگاری باز می‌گردد که سامسونگ بر قاب پشتی آن اعمال کرده‌است. در پشت گلکسی A50s یک منشور با حالت سه بعدی مشاهده می‌کنیم که جالب توجه است و در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و بنفش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گلکسی A50s سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. این سنسور توسط سنسورهای 5 و 8 مگاپیکسلی همراهی می شود که سنسور سوم دارای زاویه دید عریض 123 درجه است. دوربین سلفی این محصول از 25 به 32 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

صفحه نمایش گوشی گلکسی A50s هیچ تفاوتی با نسخه پیشین ندارد و در این موبایل هم دارای یک نمایشگر 6.4 اینجی و سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2340 است. سامسونگ در میان‌رده جدید خود از تراشه اگزینوس 9610، یک باتری 4 هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع، 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به منطقه عرضه) و حسگر اثر انگشت استفاده کرده تا گلکسی A50s را به انتخابی مناسب برای بدوجه‌های پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار تبدیل کند.

گلکسی A30s

سامسونگ گلکسی A30s مانند برادر بزرگ خود دارای طراحی جدیدی برای پنل پشتی خود بوده و به دوربین 25 مگاپیکسلی به جای 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. این سنسور، توسط سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی همراهی می شود. در جلوی گوشی گلکسی A30s یک سنسور 16 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

سامسونگ سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند را به زیر نمایشگر منتقل کرده است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی اکنون دارای رزولوشن 1560 در 720 پیکسل می باشد.  از دیگر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به تراشه اگزینوس 7904، باتری 4 هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع و 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به منطقه عرضه) اشاره کرد.

در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه ها مشخص نشده است. اما طبیعتا این موبایل‌ها قیمت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد خود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا